Depozitul de Calculatoare

Pentru a fi sigur ca serviciul de mail nu va opreste mesajele de la noi introduceti adresa itghid@nospam.ro in Address Book

Cuprins:


Powered by NOSPAM
www.nospam.ro
Despre NOSPAM
NOSPAM este un serviciu gratuit de informare periodica specializat in newslettere pe diferite teme. Te poti abona la oricare dintre newsletterele NOSPAM si vei primi in fiecare luna cele mai interesante si utile informatii din domeniul ales.

Toate titlurile:
Abonare
Daca acest newsletter ti-a fost trimis de un prieten si vrei sa te abonezi apasa aici
NOTA: nu furnizam adresa de email unei terte parti
Trimite unui prieten
Trimite acest newsletter prietenilor interesati.
Dezabonare
Daca vrei sa nu mai primesti acest newsletter urmeaza instructiunile de la sfarsitul emailului.
Contact
Daca ai intrebari sau sugestii legate de acest newsletter, scrie-ne la nospam@nospam.ro

Web: http://www.nospam.ro/
Email: nospam@nospam.ro

 

numarul 24 / 2005
MessageLabs si serviciile de securitate

Soft-urile de pe ecrane permit acum companiilor sa filtreze spyware, virusii si alte tipuri de malware. MessageLabs au anuntat lansarea unui nou soft de securitate care scaneaza traficul Web de virusuri, detecteaza spyware si filtreaza continuturile pentru a intari siguranta navigatorilor de pe Internet. Compania de service pentru functionalitatea antivirusilor Web Protect foloseste o metoda de selectare a alternativelor in luarea deciziilor cu multiple motoare de scanare a virusilor. Traficul Web care vine sau care tocmai a trecut este scanat impotriva codurilor nefaste, a spyware-ului, adware-ului si a diferitelor atacuri. Serviciul este administrat prin portalul MessageLab. Acest produs include filtre URL care permit companiilor sa controleze modul in care angajatii lor folosesc Internetul. „Managerii de companii IT pot pune restrictii, conforme cu politica fiecarei companie Web in parte,” a spus Martin Brown, manager la MessageLabs. Daca angajatii incearca sa acceseze un site interzis, ei pot fi redirectionati catre un link cu politica companiei, a concis el.
Sursa: www.usatoday.com

Yahoo face eforturi ca sa citim carti on-line

Gigantul internetului, Yahoo, a raspuns luni planurilor rivalului Google de a face cartile disponibile pentru lectura online, introducand propria sa versiune. Diferenta majora: Yahoo nu scaneaza opere protejate de drepturile de autor, asa cum a facut Google pana cand editorii i-au interzis… In loc sa faca asta, Yahoo plateste pentru scanarea unor titluri mai vechi, care au iesit din tipare, facandu-le disponibile pentru cautare, prin indexul Yahoo si un nou site web, la opencontentalliance.org. "Ar fi fost frumos sa vad cum Google isi asuma acest lucru inca de la inceput,” a spus Danny Sullivan, editor la site-ul web SearchEngineWatch. "Intr-adevar, asa cum pot sa lucreze numai pentru ei, asa pot sa gaseasca si o cale de a colabora cu ceilalti pentru a munci impreuna.” Spre deosebire de proiectul Print de la Google, care are rezultate in Open Content Alliance (OCA), cartile accesate vor fi disponibile pe toate motoarele de cautare de pe Internet. „Ideea este de a se crea o librarie permanenta care sa fie valabila tuturor,” a spus fondatorul Arhivei Internet, Brewster Khale. "Astfell, se poate lua o carte din clasici americani, se poate descarca si se poate printa”, a continuat el. "Cu cat mai multe carti sunt disponibile, cu atat ne asteptam ca si cererile sa creasca”, a spus David Mandelbrot, vicepresedinte al motorului de cautare de la Yahoo. Google si-a inceput programul de librarie in 2004, anuland mai multe contracte pe care le avea cu diferite universitati, ca cea din Michigan, Harvard si Oxford, pentru a putea codifica cat mai multe carti, facandu-le disponibile pe Google. In ceea ce priveste raspunsul dat celor de la Yahoo, Google a spus ca sunt binevenite eforturile de a aduce mult mai multe informatii disponibile pentru utilizatori.
Sursa: www.usatoday.com

EBay achizitioneaza Skype

Luni, Ebay a platit cel putin 2,6 miliarde de dolari pe compania de Internet si telefonie Skype Technologies, o intelegere care ii iumeste pe analisti nu doar datorita pretului impresionant care a fost platit, ci si datorita existentei unei dubioase compabilitati intre cele doua companii. Valoarea totala a contractului poate urca in cele din urma pana la aproximativ 4,1 miliarde de dolari, datorita faptului ca Skype a cunoscut foarte multe progrese in ultimii trei ani. Se spune ca aceasta achizitie va crea un "motor de comunicatii si de circulatie nemaivazut pana acum”, pentru utilizatorii de internet din toata lumea. Distribuitorul de telefonie ieftina, prin Internet, Skype, creeaza o crestere a terenului in industria telecomunicatiilor. Aceasta deoarece serviciul Voice prin tehnologia Internet Protocol, sau VoIP, aduna apelurile intr-un pachet care devine din ce in ce mai „zgomotos” pe Internet, dar care este mult mai eficient si ieftin decat vechile circuite de telefonie. Insa unii analisti sunt destul de sceptici in privinta nevoii pe care o are eBay de VoIP. Cumparatorii si vanzatorii EBay pot comunica intre ei prin e-mail pana cand tranzactia este complet definitivata si pesemne ca Skype va da pentru eBay si un serviciu de voce, care sa completeze acest chat. EBay a spus ca Skype va ”consolida locul pe piata si platforma globala de plati a lui eBay, in timp ce se deschid si alte cateva linii de afaceri”. "Comunicatiile sunt inima comunitatii,” a spus seful executiv de la eBay, Meg Whitman, care a castigat premii pentru ca a reusit sa evite diverse intelegeri dezavantajoase pentru eBay, construind totodata si o strategie foarte rezistenta pentru dezvoltarea pietei, in special in timpul crizei Internetului din anii ‘90. Ea a adaugat : "Noi vom construi un mediu extraordinar de puternic pentru afaceri pe Internet”. In urma acestei intelegeri, Niklas Zennstrom, co-fondator al companiei Skype, se va retrage din pozitia pe care o ocupa si se va alatura echipei de la eBay. El a declarat ca acest targ va ajuta compania lui sa-si copleteze lipsurile si sa ”revolutioneze usurinta cu care oamenii pot comunica prin intermediul Internetului.” EBay poate sa-si fi dezvoltat propriile mesaje sofisticate si propria platforma de comunicatii, sau poate chiar au cumparat una, cu mult mai putini bani decat plateste pentru Skype. Insa este sigur ca aceasta investitie in Skype isi are propriile ei riscuri. Skype are 53 millioane de utilizatori inregistrati si conform unor surse din interiorul companiei, mai mult de doua milioane de oameni folosesc Skype in acelasi timp. De cand a fost introdus in 2003, softul lansat de companie a fost descarcat de peste 164 millione de ori. In 2004, compania a avut un venit anual de 7 milioane de dolari, estimandu-se ca in anul curent, acesta va creste la 60 de milioane si in 2006 va atinge aproximativ 200 de milioane de dolari. Recent, eBay a zdrobit toate asteptarile analistilor rapotand un castig de 291,6 milioane de dolari doar in ultimele trei luni, aceasta insemnand o crestere cu 51 % fata de aceleasi luni ale anului trecut. Asadar, se estimeaza ca venitul anual al celor de la eBay este de 1,9 miliarde de dolari, cu 40 % mai mult decat anul trecut cand veniturile au fost de doar 773,4 milioane de dolari. Cred ca aceste cifre spun totul despre puterea celor doua companii, care acum se mai si unesc, ca mai trebuie sa si evolueze, nu?!?

Cardurile cat o unghie iau locul CD-urilor

Un card de marimea unei unghii este ultima inovatie aparuta in lumea distribuitorilor de muzica. Aceasta mutare poate reprezenta un prim pas spre sfarsitul epocii CD-urilor. Acest card de muzica, similar cu cardurile de memorie folosite la camerele digitale, va contine muzica inregistrata si este destinat telefoanelor mobile, MP3 playerelor si nu in ultimul rand computerelor. Iar pentru ca albumele de muzica vor ocupa doar o parte din capacitatea cardului, restul de memorie poate fi folosita la stocarea de filme, fotografii si jocuri. De asemenea mai pot fi salvate pe el si diferite continuturi downloadate de pe Internet. Tehnologia din spatele cardului, SanDisk, spera ca acest nou produs, care se vinde deja in in Statele Unite ale Americii pentru aproximativ 40 de dolari, va reduce costurile cumpararii de muzica. Cateva companii producatoare de muzica, inclusiv EMI, si-au aratat deja interesul de a promova muzica artistilor lor prin intermediul acestui card. Directorul departamentului de telefonie mobila de la SanDisk, Pedro Vargas, a spus ca aceasta extra-capacitate si flexibilitate a noului card de memorie justifica pe deplin pretul actual, mentionand, totusi, ca acesta va scadea cu timpul. El a spus ca dupa ce au platit un anume pret pe un album de muzica, comsumatorii pot vizita magazinele online si descarca alte albume pe gratis. Producatorii de muzica pot sa le acorde utilizatorilor si accesul la un nou artist, oferind o melodie a cantaretului care sa poata fi descarcata pe gratis, fiind necesara doar o simpla conectare la internet. Telefoanele mobile si MP3 playerele care urmeza sa apara pe piata contin aceasta asa-zisa “flash memory”. Iar pana in 2008, specialisti estimeaza ca vor exista in magazine in jur de 350 de milioane de telefoane mobile si MP3 playere avand acest tip de memorie.

Inca o zi de nastere pentru Google?

Nu, nu v-ati pierdut mintile. Chiar la inceputul lunii trecute, un val de site-uri si companii i-au urat lui Google un calduros „La multi ani”, la implinirea a sapte ani de activitate, pe 7 septembrie. Ce se inatmpla atunci cu Google, de are o noua zi de „nastere”? Urarile de la inceputul lui septembrie erau completate de cuvintele scrise de catre Help Center-ul lui Google: „Ziua oficiala a companiei Google este 7 septembrie, 1998. Daca Google ar fi o persoana, ar fi inceput scoala, o data cu bobocii de clasa intai. Cu alte cuvinte, de-abia facem primii pasi. Pentru a descoperi mai multe despre Google, va rugam sa vizitati http://www.google.com/intl/en/corporate/history.html. Pentru a afla care este misiunea noastra, va sta la dispozitie si linkul http://www.google.com/intl/en/corporate/index.html:" Prin urmare…care-i faza? De ce are Google doua zile de nastere in aceeasi luna? Unul din angajatii Google, Marissa Mayer, ne-a spus, cand am intrebat-o de cea de-a doua sarbatoare a companiei, ca angajatii petrec de multe ori in mai multe zile ale lunii septembrie. Si…la asa compania, asa chefuri! De aceea, sarbatoarea a fost si pe 27 septembrie. Sincer, este greu sa nu privesti cu oarecare cinism aceast anunt al zilei de nastere, o data cu lansarea unei capacitatii de stocare mult mai mare. Dar acum aceasta este noua data de nastere oficiala, asa ca nu ne mai ramane decat sa ne obisnuim cu ideea. Pentru cei care nu stiu, si Regina Elisabeta a-II-a are doua zile de nastere. Una reala si una oficiala, pe care o sarbatoreste intrega Mare Britanie. Olandezi fac acelasi lucru, ca si alte tari, fara indoiala. De asemenea, se mai stie cum si presedintii Statelor Unite Lincoln si Washington isi sarbatoreau ziua de nastere doar in weekend-uri, pana cand s-a convenit sa se instituie o zi de nastere oficiala a presedintelui.

Apple isi recunoaste greselile

Gigantul tehnologic Apple a recunoscut zilele trecute ca exista o problema cu ultimul lor produs iPod, dar insista ca numarul iPod-urilor afectate este minim. Plangeri despre acest iPod nano au aparut inca de la lansare, pe Internet. Detinatorii se plangeau ca au ecranele zgariate si acestea se sparg foarte usor. IPod nano a fost lansat cu mare tam-tam la inceputul acestei luni, fiind foarte apreciat pentru capacitatile lui si pentru faptul ca este mult mai usor decat un pix! Fiecare iPod nano se vinde cu 179 de lire si poate memora pana la 1000 de melodii si pana la 25 000 de mii de fotografii. Era descris ca fiind „incredibil de mic” incapand pana si in cel mai mic buzunar. Dar plangerile despre produs au crescut atat de mult incat s-a constituit si o adresa de web la care fiecare isi poate spune pasurile. Aceasta a fost constituita de catre Matthew Peterson si se numeste flawedmusicplayer.com. El i-a invitat pe alti detinatori de iPod nano sa adere la cauza lui si sa posteze pe Internet fotografii cu ecrane de iPod sparte. Apple a recunoscut acum ca exista oarecare probleme cu produsele lor, dar insista ca este doar o problema de design si nu una tehnica. Phil Schiller, de la Apple, a spus: "Aceasta este o problema reala, dar ea afecteaza putine iPod-uri si este o minora problema de calitate. De fapt, aceasta problema a afectat mai putin de 1% din totalul unitatilor de iPod nano care au fost vandute." El a mai spus ca orice detinator de iPod nano care a descpoperit ca are ecranul aparatului zgaraiat sau spart, il poate inlocui pe gratis. "Noi am primit foarte putine telefoane de la cumparatori care sa se planga de aceasta problema, asa ca nu credem ca trebuie sa ne alarmam in zadar”, a continuat el. "Daca detinatorii se plang de zgarieturile de pe ecrane, noi ii sfatuim sa foloseasca una din multele fete de protectie ale lui iPod nano pe care le-au primit atunci cand au cumparat produsele,” a concluzionat el. Peterson a publicat un raspuns, la aceste afirmatii, pe site-ul flawedmusicplayer.com. El a scris:" Sunt foarte multumit sa vad ca Apple recunoaste existenta acestei probleme. A fost nevoie de aparitia unui site si de multa publicitate pana sa investigheze si ei aceste defecte aparute, dar cel putin acum stim ca viitorii cumparatori nu se vor mai confrunta cu aceste probleme si ca nu vor mai nevoiti sa suporte acelasi tip de tratament din partea producatorilor. Aceasta este cu adevarat o problema serioasa si eu cunosc foarte multi oameni care au ignorat-o si au preferat sa plateasca in plus pentru o fata sau un ecran care sa fie intact. Iar eu cred ca acest lucru nu este corect,” a concluzionat el.
Sursa: news.independent.co.uk

Toshiba amana lansarea noilor HD DVD playere

Corporatia japoneza Toshiba a dat miercuri un comunicat de presa, prin care a anuntat ca amana lansarea noii generatii de HD DVD playere in Statele Unite ale Americii pana in luna februarie sau martie a anului viitor, datorita revizuirilor care s-au facut in planurile lor de extindere. Toshiba si Corporatia Sony, lidere pe piata de specialitate, au incins batalia, ce dureaza intre ele de peste trei ani, cu privire la standardele tehnologice pe care le-au adoptat pentru noua generatie de DVD-uri. De mentionat este ca aceasta noua generatie de DVD-uri promite sa aiba o capacitate de citire mai mare si o mai buna rezolutie pentru filme. Toshiba, alaturi de Corporatiile NEC si Sanyo Electric, au promovat deja noul format de HD DVD, in timp ce Sony si Matsushita Electric Industrial au dezvoltat o tehnologie cunoscuta sub denumirea de Blu-ray. "Noi am discutat cu detinatorii produsului despre cea mai buna cale de lansare pe piata din Statele Unite ale Americii, si probabil acest lucru se va produce in februarie sau martie," a declarat intr-o conferinta de presa vicepresedintele Corporatiei Toshiba, Yoshihide Fujii. Uriasa corporatie japoneza a spus ca este mai bine sa lanseze vanzarile de HD DVD playere in Statele Unite pe scara larga si intr-un numar foarte mare decat in mod gradual. Cu alte cuvinte, e mai bine sa mai astepte cateva luni si apoi sa incerce sa acapareze piata de specialitate cu noul lor produs, deoarece acum inca nu este posibila o productie in masa a HD DVD-urilor. Toshiba a avut originala idee sa lanseze aceast produs la sfarsitul anului 2005 in Japonia, in timp ce Sony planuieste sa puna un disc Blu-ray in noile PlayStation-uri pe care le vor lansa anul viitor. Toshiba a spus ca oricum planuia sa introduca pe piata japoneza HD DVD playerele pana la sfarsitul acestui an. Toshiba a castigat puternicul suport al celor de la Microsoft. Acestia au anuntat ca produsele lor, ca de altfel si cele ale lui Intel, vor fi compatibile cu noul format al HD DVD. Acest fapt reprezinta o lovitura puternica data celor de la Sony. Microsoft si Intel, cei mai mari producatori de softuri si cipuri, au declarat ca noile HD DVD-uri vor face copierea filmelor pe hard mult mai usoara, iar claritatea va fi mult mai buna. "Noi vom face tot ceea ce este posibil sa unim diferitele formaturi ale HD DVD-urilor de pe piata, pentru binele cumparatorilor nostrii”, a mai spus Fujii, adaugand ca cele doua parti nu sunt inca angrenate in discutii in acest sens. Pe langa studiourile de filme de la Hollywood, al caror suport este crucial pentru succesul oricarui format DVD, si studiourile Warner Bros., New Line Cinema, Paramount Pictures si Universal Pictures se aboneaza la acest HD DVD, in timp ce sustinatorii Blu-ray includ Sony Pictures, Compania Walt Disney si Twentieth Century Fox.
Sursa: www.washingtonpost.com

Microsoft poate „omori” Google???

Cand Steve Ballmer a urlat la un angajat dintr-un departament de la Microsoft ca el ar fi bine sa „ucida Google”, nu am avut nici o clipa in cap faptul ca el are intr-adevar un plan in acest sens. Cumparand tot sau doar o parte din AOL, putem spune ca s-a facut primul pas in indeplinirea acestui plan maret, asa cum a facut si Google atunci cand a hotarat sa afiseze paginile cu reclame care vin de la Yahoo. La o prima privire, se poate spune ca Google va pierde in jur de 380 de dolari, pe an, la fiecare reclama daca AOL renunta la motorul de cautare si se afiliaza la MSN. Acest fapt va taia din profitul celor de la Google aproximativ 25 %. Nu e de mirare faptul ca Google se gandeste sa introduca o oferta de parteneriat cu cei de la Time Warner. Oricum, miscarea de la Microsoft poate da rateu, desi cu maldarul lor de bani nu ne putem astepta decat sa castige. Singura sansa a lui Google este sa construiasca un viitor destul de roz pentru managementul de la Time Warner, cu scopul de a arata ce fel de consecinte va avea un astfel de parteneriat intre AOL si Google, abia apoi sa spere ca isi va reduce din pierderi. De exemplu, noile fibre pentru Internet, pe care Google incearca sa le puna impreuna pentru a putea fi folosite la transportul mai mult decat serviciilor vocale urmate si de inserare de trafic wi-fi. Aceasta poate, de asemenea, sa devina un teren propice pentru serviciile video. Dar este destul de tarziu pentru serviciul Google Talk VoIP sa acapareze toti cumparatorii AOL, pentru ca AOL a lansat deja propriul lui pachet de servicii de tip VoIP. Fuzionarea dintre AOL si Time Warner are o oarecare logica si probabil ca o companie atat de imaginativa precum Google, isi va da seama care este aceasta logica. Pe de alta parte, in iunie 2003, Microsoft a platit Time Warner in privinta reglementarilor disputelor legale, conform carora AOL a mostenit plangerile de la Netscape cand a cumparat aceasta companie. Dar acest targ i-a dat lui AOL si drepturile de a folosi diverse aplicatii Microsoft, asftel ca si astazi in unele puncte de vedere inca mai exista o intelegere intre cele doua companii. Aceasta nu a fost una banala, in care s-au stabilit categoriile de diferente, ci una care a inclus o utilizare gratuita a lui Internet Explorer de catre AOL pentru o perioada de sapte ani, o colaborare cu Windows Media Player, cu softurile DRM si un acces rapid la tehnologia Microsoft de catre cei de la AOL. Si astfel, aceste doua companii, Time Warner si Microsoft, au devenit aproape inexplicabil interpuse, datorita faptului ca au cumparat companii impreuna, ca de exemplu ContentGuard, si au lucrat la imbunatatirea standardelor. Deci Microsoft trebuie sa fie capul acestui targ si sa aibă suficienti bani pentru a-i momi pe cei de la Time Warner. Publicatia New York Post a declarat despre aceasta intelegere ca este „un parteneriat de egalitate in care Microsoft cumpara jumatate din AOL.” Cat despre Yahoo, acesta a avut timp sa isi arunce palaria in ring, astfel ca au fost raportate discutii dintre ei si Time Warner.
Sursa: www.theregister.co.uk

RSS lucreaza acum in Windows

RSS este de cele mai multe ori asociat cu milioane de bloguri. Cu toate acestea, Microsoft se pregateste sa duca obisnuita tehnologie XML mai departe, introducand-o din ce in ce mai mult in aceasta industrie. Decizia Microsoft de a pune RSS (Really Simple Syndication) in noua editie a softului numit CRM, (pentru utilizatorii afaceristi, cu scopul de a facilita accesarea datelor despre vanzari), poate fi considerata o industrie de tip iceberg. Microsoft pune RSS in Office 12 pentru ca utilizatorii de Outlook sa poata inscrie parti care se regasesc in inbox-ul adresei lor de mail. Outlook va permite utilizatorilor sa caute si sa stocheze cu o viteza mai mare folderele si sa creasca aceasta viteza de stocare si in alte aplicatii de tip Office. De asemenea, avand acest tratament, RSS devine SharePoint Portal, cu liste de documente care isi gasesc corespondent RSS, permitandu-le utilizatorilor sa se aboneze si sa primeasca fisiere imbunatatite. „CRM este unul dintre primele exemple prin care noi vedem cum datele de tip RSS din spate completeaza atat de repede un sistem de date," a declarat intr-un interviu pentru The Register, Amar Gandhi, managerul de programe de la Microsoft Internet Explorer. Saptamana trecuta, la conferinta PDC, Microsoft a dezvaluit planurile de imbunatatire prin RSS a CRM. Chris Caposella, vicepresedintele Microsoft pe probleme de management, a spus in timpul conferintei PDC ca Microsoft crede in RSS si ca aceasta va fi transformata intr-o platforma care imbunatateste aplicatiile de tip business. Transformand aplicatiile de tipul calendar sau contact in viteza de stocare RSS, acest lucru va ajuta la indeplinirea misiunii Microsoft de integrare intre Office si diferitele tipuri de servere, toate acestea cu scopul de a diversifica accesul la diferitele tipuri de date. "Aceste aplicatii (calendar si contacts) nu vor doar sa patrunda in fisierele in care li se cere, ci si sa stocheze informatiile la care utilizatorul s-a abonat si apoi sa formeze o baza de date completa si coerenta,” a adaugat Gandhi. Aceasta imbunatatire a lui Microsoft cu RSS survine datorita viitoarei aparitii a lui Windows Vista, in anul 2006. Conform cu Microsoft, a pune un serviciu de stocare de tip RSS intr-un sistem de operare este echivalent cu imbunatatirea acestuia in ceea ce priveste navigarea si stocarea de documente in baze de date coerente. Gary Schare, director de marketing pentru securitatea platformlor de Internet, a spus ca: ”Microsoft are grija de acest RSS cu scopul de a crea conditii de cautare mai bune si o vizualizare mai rapida.” "Noi ne putem concentra in multe feluri si oferi date pe care utilizatorul sa le poata folosi mult mai usor.” a adaugat el.
Sursa: www.theregister.co.uk

Sun imbunatateste StarOffice

Sun Microsystems a lansat ultima versiune de StarOffice, o lansare care promite sa redeschida dezbaterile despre Office-ul rivalilor de la Microsoft. Sun a spus ca StarOffice 8.0 este primul office comercial care foloseste documente de tip Open Document Format. Acest standard a fost ratificat de catre Organizatia pentru Standarde si Structuri Avansate a Informatiilor (OASIS). Suportul pentru Open Document Format va ajuta StarOffice in cel putin o tara din Statele Unite ale Americii, si anume Massachusetts, care a cerut agentiilor lor sa instaleze doar produse care sunt compatibile cu Open Document Format si sa elimine softurile care nu suporta acest format. Aceasta este o potentiala problema pentru Microsoft, care nu este deocamdata compatibil cu Open Document Format, acest lucru urmand sa se remedieze o data cu aparitia lui Office 12. Imbunatatind StarOffice, Sun a promis o „excelenta compatibilitate” cu Office. Sun a spus ca StarOffice 8.0 va putea fi in cele din urma compatibil cu fisierele din Microsoft Word, Excel si PowerPoint. Pentru viitor, in ceea ce priveste piata de consum, Sun anunta ca vor aparea mai multe contracte de distribuire cu Encore si cu Avanquest. In continuare se va extinde distributia in Statele Unite ale Americii si Canada, urmand ca mai apoi sa vina randul si tarilor din Europa si Asia.
Sursa: www.theregister.co.uk

Design by Emark.ro