Depozitul de Calculatoare

Pentru a fi sigur ca serviciul de mail nu va opreste mesajele de la noi introduceti adresa itghid@nospam.ro in Address Book

Cuprins:


Powered by NOSPAM
www.nospam.ro
Despre NOSPAM
NOSPAM este un serviciu gratuit de informare periodica specializat in newslettere pe diferite teme. Te poti abona la oricare dintre newsletterele NOSPAM si vei primi in fiecare luna cele mai interesante si utile informatii din domeniul ales.

Toate titlurile:
Abonare
Daca acest newsletter ti-a fost trimis de un prieten si vrei sa te abonezi apasa aici
NOTA: nu furnizam adresa de email unei terte parti
Trimite unui prieten
Trimite acest newsletter prietenilor interesati.
Dezabonare
Daca vrei sa nu mai primesti acest newsletter urmeaza instructiunile de la sfarsitul emailului.
Contact
Daca ai intrebari sau sugestii legate de acest newsletter, scrie-ne la nospam@nospam.ro

Web: http://www.nospam.ro/
Email: nospam@nospam.ro

 

numarul 29 / 2005
Miscarile lui Microsoft dau pe spate rivalii

Microsoft isi sporeste competitia impotriva lui Google, dupa ce lanseaza o serie de unelte Web strans legate de produsele sale Windows si Office. Dar ce ni se vinde noua, de fapt? Punand la cale ceea ce se poate numi "era" live a software-ului, presedintele Microsoft Bill Gates a spus ca planuieste sa lanseze completari bazate pe Internet la produsele sale core. Microsoft lucreaza la doua produse, "Windows Live" si "Office Live," care creeaza oportunitati pentru companie de a vinde abonamente si publicitate online. Ambele tintesc afacerile mici si consumatorii obisnuiti. Gates a amai spus ca Windows Live este un set de servicii personale Internet-based, cum ar fi e-mail-ul, blogging-ul si instant messaging. Va fi in primul rand sustinut de publicitate si va fi separat de sistemul de operare insusi. Office Live va avea si versiuni ad-based, si versiuni cu abonamente, care sa sporeasca productivitatea si popularitatea produsului. In timp ce software-ul "live" este vazut in principal ca un efort de a concura de pe acelasi nivel cu cei rivalii Google si Yahoo, mai exista si un numar mic de companii care se gasesc dintr-o data in mijlocul bataliei. In timp ce programele de mesaje instant au avut voice chatul pentru ceva timp, miscarea celor de la Microsoft va fi mai complexa deoarece va permite si apeluri gratuite pe telefoanele fixe. Vonage, Skype si altii au oferit aceasta posibilitate pana acum dar numai dupa ce obtineau un anumit onorariu. Pe partea de securitate, Microsoft a mers dincolo de deja anuntatele sale planuri de a introduce un abonament la serviciul de securitate OneCare. Pe langa acest program care trebuie platit, Microsoft planuieste un nou Windows Live Safety Center, adica un program Web care scaneaza computerul si elimina virusii. Oricum, majoritatea serviciilor oferite acum de Microsoft sunt asa numitele reincarnari ale unor programe un pic mai vechi sau ale unor programe care au fost testate de companie prin intermediul brand-ului MSN. Principala pagina Web Live.com este asemanatoarea cu pagina Start.com care se afla in teste de la inceputul acestui an. Windows Live Mail este un update de mult timp planuit la Hotmail creat pentru a face serviciul mai asemanator cu software-ul e-mail de desktop. Alte produse existente, cum ar fi MSN Spaces al lui Microsoft si serviciul sau de securitate OneCare se alatura si ele petrecerii Windows Live.
Sursa:CNET News.com

Soundtrack-uri de la jocuri disponibile la download

Electronic Arts a anuntat ca va face echipa cu Nettwerk Music Group pentru a lansa EA Recordings. Acest nou label de distributie digitala va permite utilizatorilor sa dowloadeze muzica de la jocurile EA, dar si melodii originale si remixuri. Aceste clipuri muzicale vor fi disponibile ca sonerii pentru mobil si mp3-uri. Aceste track-uri vor fi downloadate prin Apple iTunes, MSN, Yahoo Music, AOL Music, Rhapsody si vor urma si altele. Steve Schnur, presedintele executiv si general la Music and Music Marketing la EA a declarat: "Publicurile de astazi sunt stapani mediatici - ei asculta, canta, downloadeaza, urmaresc si practic devoreaza divertisment, in modalitati cat mai noi si cat mai revolutionare". Jocurile ale caror soundtrackuri vor iesi pe piata in 2006 includ mai multe titluri Command & Conquer, Medalia de Onoare si mai mult decat atat recentul Battlefield 2: Modern Combat si Need for Speed: Most Wanted. Aceste legaturi cu proiectul anterior al EA care se axa pe artistii cantareti si pe licentierea muzicii lor la TV, filme si publicitate. Ramane insa de vazut cat de multe beneficii va aduce acest parteneriat pentru ambele parti. In mod sigur EA are motive de a mentine interesul crescut de partea ambelor parti si, daca se poate, sa licentieze cu succes artistii pe cinema si publicitate. Astfel, va creste si constiinta de sine, care va putea sustine distrbutiile profitabile prin Digital Service Providers.
Sursa:www.theinquirer.net

Mania Googling sperie toate companiile

Wal-Mart, cel mai mare retailer al Statele Unite imprastie teama printre competitorii si furnizorii sai. Producatorii de bunuri, de la scutece de bebelusi, pana la DVD-uri trebuie sa ii faca fata lui Wal-Mart. Dar exista o companie pe care chiar si Wal-Mart o invidiaza, zilele acestea: Google, o afacere in varsta de sapte ani care ia cu adevarat distanta in industrie. "Il vedem pe Google foarte aproape de Wal-Mart," a spus Jim Breyer, unul din membrii conducerii companiei. In Google, Wal-Mart vede atat un pionier in ale tehnologiei, cat si o amenintare reala, a mai spus Breuer, care este si partener in firma tip venture. Grija lor a aparut din cauza faptului ca Google, facand informatiile valabile pretutindeni, va putea in curand sa le spuna cumparatorilor Wal-Mart daca sunt valabile in apropiere afaceri si targuri mai bune. Wal-Mart nu este insa singurul care se preocupa de "problema" Google. In timp ce imensul motor de cautare devine punctul de pornire in gasirea oricarui tip de informatie despre cumpararea si vanzarea de produse si servicii, companiile care nici macar acum un an nu se vedeau in competitie cu Google incep sa priveasca gigantul american cu un sentiment compus si din invidie si admiratie, si din frustrare. Miscarile recente ale lui Google au "semanat" si ele panica in industrii diferite, de la editarea de carti, pana la telecomunicatii. Afacerile deja simt ca efectul Google include si publicitatea, si software-ul, si stiri. In afara de retailing, prezenta lui Google poate fi simtita in curand si in mediul de vanzari auto si de imobiliare. Google, gigantul-rege al cautarii Web, si-ar putea extinde puterile economice in urmatorii ani, pentru ca din ce in ce mai multi oameni au servicii de Internet high-speed, iar telefoanele mobile devin unelte de cautare "in carne si oase", potrivit analistilor. Si, mai spun ei, un software din ce in ce mai destept va organiza "depozite" digitale de stiri, imagini, liste de imobiliare si rapoarte de trafic, care seamana mai degraba cu sfaturile unui expert in domeniu. Deci, adio experti? Astfel de dezvoltari, spune Esther Dyson, consultant de tehnologie, vor aduce "o crestere a eficientizarii de peste tot". Acest lucru va insemna o forta mai puternica a industriilor si angajatilor de pretutindeni. Ba mai mult, consumatorii vor fi "premiati" cu preturi mai mici si se vor deschide oportunitati pentru noi companii. Atunci, Google va ajunge sa aiba un impact si mai larg si puternic fata fe "castigatorii" Web precedenti, cum ar fi Amazon si eBay. "Google este realizarea a tot ceea ce credeam ca Internetul ar putea fi, dar nu a fost pana la aparitia lui Google," a spus David B. Yoffie, profesor la Harvard Business School. Google, desigur, nu este decat una din companiile de varf care determina raspandirea continua a tehnologiei de Internet. Are multi competitori si nu poate fi impiedcat, iar in piata de cautari online, face fata unor rivali incredibili, cum ar fi Microsoft si Yahoo. Microsoft, in particular, face eforturi mari de a ajunge din urma Google in cautarile pe Internet. "Exista o super-competitie, fara indoiala," a spus Bill Gates, parintele Microsoft. "Momentul de magie va veni atunci cand cautarea noastra va ajunge demonstrabil mai buna decat a lui Google", a adaugat acesta, sugerand ca s-ar putea intampla oricand, in apropiere, ca Google sa fie detronat. Totusi, in afara de statutul de inaintas, Google este remarcabil si pentru ritmul sau de inovare si pentru felul in care se pare ca isi interpreteaza misiunea de "a organiza informatiile lumii, facandu-le universal accesibile si folositoare." Linia de oferte curente ale companiei include: software de cautari personale a fisierelor de computere; un serviciu de e-mail; harti; imagini prin satelit; mesagerie instant; unelte de blogging; un serviciu de postare si sharuire de fotografii digitale, dar si cautari specializate pe video, stiri, cumparaturi si informatii locale. Cel mai controversat venture de la Google, Google Print, este un proiect de a copia si cataloga milioane de carti; acesta trebuie sa faca fata mai multor procese intentate de autori sau editori, care sustin ca sunt violate legile de copyright.
Sursa:http://www.nytimes.com/

Consumatorii canta blues-ul copyright

Plangerile continua sa umple paginile publicatiilor online cu pixeli, din cauza initiativei controversate de protectie copyright a CD-uri, realizata de Sony BMG Music Entertainment. Grija initiala a artistilor si a consumatorilor a fost ca tehnologia de management a drepturilor digitale nu functioneaza cu iPod-urile. Acum, un numar din ce in ce mai mare de fani ai muzicii acuza ca software-ul de securitate se comporta ca spyware si poate crea mari probleme si vulnerabilitati in computerele utilizatorilor. Problema a atras atentie supliemantara in cercurile de tehnologie exact la sfarsitul lunii octombrie, cand expertul in securitate a software-ului si a computerului Mark Russinovich a inceput sa discute prin blogging detaliile problemelor pe care el le-a experimentat dupa ce si-a folosit computerul pentru a asculta un CD protejat de copyright al unui rocker, al carui contract era incheiat cu Columbia Records. Russinovich a postat mesajul ca DRM-ul Sony BMG extragea resurse din procesorul computerului sau, desi CD-ul nu mai era ascultat, si era extraordinar de greu de localizat si dezinstalat. Cand in sfarsit a detectat software-ul, CD playerul de la computerul lui a incetat sa mai functioneze. "Acesta e un exemplu clar ca Sony duce DRM-ul prea departe," a notat acesta. In 24 de ore, mai multe site-uri online de stiri, inclusiv SlashDot si CNet au postat stiri despre probloema lui Russinovich, lucru ce a grabit o reactie din partea companiei acuzate. Sony a postat pe 2 noiembrie pe propriul site instructiuni (cp.sonybmg/xcp) de inlaturare a DRM-ului. Software-ul de protectie nu este chiar spyware, bineinteles. Iar directorii din industrie au aratat ratele de piraterie in apararea masurilor DRM. Consumatorii castiga in medie 30 de procente din muzica anual, "arzand" si piratand CD-uri, potrivit NPD Group. Dar Russinovich si altii se plang ca ultimul DRM al lui Sony BMG nu are transparenta si nici o simpla optiune de dezinstalare. "Am citit acordul de licenta cu utilizatorii si nu se precizeaza ca se va instala software care se ascunde singur si e dificil de dezinstalat. Cand citesc ca cineva va instala software, nu cred ca se va comporta ca spyware si va incerca sa ma invadeze", a spus Fred Von Lohmann, avocat senior la Electronic Frontier Foundation. Reprezentantii Sony BMG au refuzat sa comenteze, dar surse din cadrul companiei si partenerii de tehnologie - care includ First 4 Internet si SunnComm - spun ca ascunderea de software in computere este standard.
Sursa: Reuters

Time Warner isi consolideaza Netul

Time Warner Inc., cea mai mare companie media din lume, e martora unei mai mari consolidari pe Internet, odata ce se muta in sectorul jocurilor video si wireless, a anuntat presedintele sau executiv miercuri. Conglemeratul newyorkez, al carui parteneriat din 2001 cu AOL a adus mai mult de 200 de milioane de dolari in valoare, a aparut anul acesta ca fiind singura companie media mare cu o strategie de Internet clara: cresterea publicitatii online. Rivalii lui Time Warner joaca insa "prinselea". News Corp. a cumparat o mana de companii de Internet in ultimele luni, inclusiv cumpararea in valoare de 1,3 milioane de dolari a proprietarului Intermix Media si IGN Entertainment al MySpace.com. Viacom a facut si ea mici afaceri, cumparand un site al unei comunitati online de jocuri, denumit Neopets si iFilm, un site de scurtmetraje online. "Sunt inevitabile," a spus Parsons despre aceste "cumparaturi" pe Internet. "Cei micuti se vor consolida, pana la urma", a adaugat acesta. "Rupert (Murdoch, CEO la News Corp) si Viacom fac miscarile potrivite," a spus el directorilor media din New York. "Noi facem aceleasi miscari". Sentimentele lui Parsons ar fi fost de neimaginat cu ceva timp inainte. AOL, care a cumparat Time Warner in 2001, a facut fata la doua probe de guvern in contul sau, in timp ce Time Warner a fost nevoit sa aiba o datorie de peste 30 de milioane de dolari. Mai mult, serviciul online al lui AOL si-a pierdut majoritatea abonatilor decat majoritatea competitorilor sai la un loc. "Pretul a fost gresit. Am incercat sa facem totul sa functioneze. Dar nu puteam, nu cu structura originala", a spus Parsons despre "afacerea" AOL. De atunci, Time Warner si-a taiat datoria la 12,4 milioane, si-a transformat operatorul de cablu TV intr-o amenintare media si de telecomunicatii si a adus armonie in cadrul grupurilor ingrijorate din interior. Time Warner a avut in ultimii ani discutii cu mai multe companii, inclusiv Microsoft Corp. si, in ultimele luni, Google Inc. si Comcast Corp. despre o posibila alaturare prin joint venture. Aceste discutii au ca scop accelerarea tranzitiei AOL la o afacere dependenta de publicitate online.
Sursa:http://today.reuters.com/

Arestat pentru ca isi face de cap cu un virus

Un tanar a fost arestat de curand in America, fiind acuzat ca a imprastiat virusi in cadrul a peste 400.000 de unitati militare si computere, avand "armate" de electronice sub controlul sau. Tanarul ii "taxa" apoi pe hackeri si pe spammeri pentru a accesa asa-numitele botnet-uri, au anuntat procuroii federali. James Ancheta, in varsta de 20 de ani, a si downloadat programe adware pentru a profita de pe urma plasamentelor, au mai spus procurorii. Ancheta este acuzat, printre altelele, de conspiratie, spalari de bani, transmisiuni de coduri malitioase intr-un computer al guvernului si accesul la computere protejate pentru a comite fraude. Pentru ca i-a "convins" pe toti juratii ca este vinovat, tanarul teribilist risca peste 50 de ani de inchisoare. "Cu o singura comanda, putea redirectiona mii de computere la un alt server pe care el il controla", a spus avocatul american James M. Aquilina. Printre computerele infectate de codul malitios, care au ajutat la lansarea de virusi si la trimiterea de e-mailuri spam, unde masinariile operau pe baza de coduri malitioase, care ajutau la lansarea de virusi si la trimiterea de e-mailuri, a anuntat acuzarea. Avocatii vor sa ii confiste peste 60.000 de dolari din suma cash, un BMW si un computer dotat cu echipamentul pe care, spun avocatii, Ancheta l-a folosit in schema.
Sursa:http://www.cbsnews.com/stories/

Vietile adolescentilor: bloguri deschise, jurnale inchise!

Melissa Paredes, o fata de 16 ani din Lompoc, California, si-a facut un site Web unde scrie poezii, posteaza poze si isi imparte cu prietenii muzica. Asa ca anul acesta, cand era in doliu dupa moartea tatalui sau vitreg, David Grabowski, ea s-a canalizat in mod reflexiv catre un tribut multimedia. Brendan Erazo, in varsta de 15 ani, lucreaza la mesele sale de DJ la mixaje muzicale, pe care apoi le ofera pe Internet sub numele de DJ Xsjado. Folosind imagini pe care le-a colectionat si le-a scanat din albume foto, Melissa a creat un slide show online, care ii ducea pe vizitatori in lumea domnului Gabrowski - ca adolescent, ca tanar, la serviciu. Un colaj de fotografii, intitulat "David Bruce Grabowski, 1966-2005," se apropie de imaginea unui memorial. "M-a ajutat foarte mult", a recunoscut adolescenta intr-un mesaj instant message, metoda standard de a comunica printre milioanele de adolescenti americani. Acestia, potrivit unui studiu recent realizat de Pew Internet si American Life Project, devin foarte rapid creatorii cei mai prolifici de continuturi digitale online. Pentru intreaga ei stare de catharsis (purificare), eulogia digitala a Melissei este si o poveste a adolescentilor moderni. Folosind uneltele digitale ieftine care acum ajuta la cronologizarea vietii lor de zi cu zi - telefoanele cu camera, iPod-urile, laptopurile si software-ul de editare Web user-friendly - adolescentii ca Melissa posteaza si "imping" continuturi pe Internet la fel de natural cum altadata parintilor lor se regaseau in jurnalele scrise, cu cheita. "La nivel de piata, acest lucru inseamna ca modelele de afaceri mari sunt in crestere," a spus Lee Rainie, director al proiectului Pew. "La nivel legal, acest lucru inseamna ca definitia proprietatii s-a schimbat. Iar la nivelul social, milioane de tineri sunt inspirati sa creeze si sa aiba o mare si noua platforma in care sa sculpteze o noua cultura", a adaugat acesta. Potrivit studiului Pew, 57 de procente din tinerii cu varste cuprinse intre 12 si 17 care sunt activi online - in jur de 12 milioane - creeaza continuturi digitale, de la a construi pagini Web pentru a sharui opera de arta originale, fotografii si povesti, pana la continuturi remixate gasite altundeva pe Internet. Ba mai mult, 20% din tineri isi publica propriile Web log-uri. Realitatea parcurge acum granitele sociale, culturale si, uneori, ca in cazul Melissei, o experienta profund personala din perioada adolescentei. Si acesta schimbari vor avea implicatii profunde asupra managerilor traditionali de continuturi, de la marile companii media, pana la librarii, biblioteci, editori si chiar si Hollywood. De la bibliotecile din scoli sau sufragerii, milioane de adolescenti castiga din cyberteritoriu in locuri cum ar fi MySpace.com, Xanga.com si Livejournal.com, unde isi construiesc de fapt prezente individuale online, de multe ori in ciuda amenintarilor parintilor si ale profesorilor. "De cand mi-a venit ciclul, mi-am dat seama ca am sex appeal", scria Krista, o fata de 15 ani din California, careia ii plac biclicletele, surfing-ul si skateing-ul (sic! propria ei ortografie), pe site-ul sau personal la Xanga. "It rox!" Saptamana trecuta, Liceul Papa Ioan XXIII, N.J., a anuntat ca elevii care au postat pe MySpace.com sau pe site-uri similare pot fi suspendati de la scoala, profesorii fiind ingrijorati ca elevii lord au prea multe informatii despre vietile lor, incat tenteaza potentialii cyberatacatori. In septmebrie, Hopkinton Middle High School din Contoocook, N.H., a trimis mesaje e-mail parintilor, avertizandu-i de site-urile cum este MySpace. Dar noul studio Pew pare sa sugereze ca grija pe care oa au maturii fata de activitatea online a adolescentilor este un fas fata de grija generala asupra noii generatii, inarmata pana la dinti cu sofisticari digitale, in redefinrea mediatica in proprii termeni. "Cu cat sunt mai multi copii implicate in crearea de continuturi digitale, cu atat mai multi creatori vor aparea care sa produca produsele inovative de maine," a spus Brendan Erazo, in varsta de 15 ani, elev la liceul Seabreeze din Daytona Beach, Fla., care mixeaza si isi publica propriile trackuri cu teme musicale crestine sub numele de DJ Xsjado la Proiectul de Radio pe Internet al Copiilor.(projectkir.org). DJ-ul foloseste un arsenal intreg de hardware si software - "Folosesc dpua statii digitale Stanton Str8-80 si un aparat de mixaj digital Numark DXM01USB," a spus el intr-un mesaj pe e-mail. Brendan produce fisiere audio care ajuta la raspandirea devotamentului sau crestin si religios pe. Web. "Intreaga mea muzica este insipirata in general din credinta", a mai spus baiatul, adaugand ca are si el cont la MySpace. (myspace.com/djxsjado). "Dar pe acesta l-am creat doar pentru a e expune creaztiile mele musicale intregii lumi," a mai spuis acesta.
Sursa:http://www.nytimes.com/

Bunic arestat din cauza downloadului

Un batran in varsta de 67 de ani care spune ca nu ii place nici macar sa se uite la filme a fost arestat de industria filmului pentru incalcari ale legilor de copyright, dupa ce nepotul sau a downloadat ilegal patru filme la computerul lor de acasa. Motion Picture Association of America i-a intentat proces joia trecuta lui Fred Lawrence of Racine, cerand daune de peste 600.000 de dolari pentru descarcarea de pe Internet a patru filme, prin serviciul de sharing online iMesh. Procesul a fost intentat dupa ce Lawrence a refuzat o oferta din martie de a se potoli, dupa plata a 4.000 de dolari. "In primul rand, dupa cum spun eu. Cred ca trebuie sa pledez .naiv, caci am fost naiv fata de tot ce s-a intamplat", a spus acuzatul. "Eu personal nu am facut asa ceva si nici nu as face asta vreodata. Dar nu cred ca nepotul meu a facut diar o greseala nevinovata", a mai spus batranul. Lawrence a declarat si ca nepotul sau, care avea la vremea respectiva 12 ani, a descarcat "Incredibilii", "Eu, Robotul", "Grudge" si "Decembrie uitat", fara sa stie daca este legal sau nu. Barbatul a mai spus ca nepotul sau a downloadat filmele respective din curiozitate site-urile sterse in computere imediat dupa aceea. Familia deja avea trei din cele patru titluri pe DVD, a mai spus acuzatul. "Vad unde n-ar fi vrut ei sa se intample, dar atunci cand ajungi la 4.000 de dolari. Eu nu am asemenea bani", a recunoscut cu sinceritate Lawrence. "Niciodata nu am fost si nici nu voi fi o persoana bogata". Kori Bernards, vicepresedinte al comunicatiilor de corporatie la MPAA, a spus ca industria filmelor vrea ca oamenii sa inteleaga consecintele pirateriei pe Internet. El a adaugat ca problema este ca filmele sunt descarcate, iar apoi sunt disponibile la mii de la utilizatori prin reteaua iMesh. "In principal ceea ce faci atunci cand folosesti software peer-to-peer este ca oferi produsul altcuiva, pe care il stapaneste, altor mii de oameni gratuit, ceea ce nu e deloc corect", a spus Bernards. Dowloadul ilegal costa industria filmelor o suma estimata la 5,4 milioane de dolari pe an.
Sursa:http://www.usatoday.com/

Se indeparteaza Apple de radacinile sale "computeresti"?

Din ziua in care iPod-ul a debutat, a existat o oarecare indoiala ca minusculul player muzical va deveni un produs semnificativ pentru Apple. Cu aceasta abilitate de a asculta si fisiere MP3 si a canta cu software-ul jukebox pe Mac-ul tau, iPod-ul a urcat imediat in topul terenului plin de playere muzicale din intreaga lume. Dar iPod-urile s-au aratat a fi, pana la urma, semnificative si in alte moduri. Dispozitivul a marcat primul pas major al lui Apple in lume media digitala, dincolo de software-ul standard si ofertele de computere. Patru ani dupa lansarea iPod-ului, compania doar si-a extins prezenta digital-media. Intr-adevar, multumita lui iPod, iTunes Music Store, si alte eforturi digital-media ale companiei, imaginea lui Apple a trecut dramatic la un salt, pana la momentul in care o intrebare mai veche despre Apple - este o companie de hardware sau un creator de software? - s-a transformat intr-o noua nelamurire. Este Apple un creator de computere sau o companie media? Sa luam in considerare cele mai recente lansari de produse ale lui Apple. Ultimele iPod-uri merg si cu video-uri, inclusiv continuturi pe care le poti cumpara de la iTunes Music Store. Chiar si computerele Apple devin centrate din ce in ce mai mult pe media, in centrul ultimului iMac fiind o noua aplicatie numita Front Row, care te lasa sa controlezi filme, muzica si playback-uri video. Candva demult, Apple isi amplasa computerele in centrul unui "hub" digital, iar acum compania lanseaza chiar un computer care are scopul explicit de a fi "manager" al experientelor noastre digital-media. Cat mai dureaza pana ca Apple sa isi modifice radical si celelalte oferte de produse?
Sursa: www.macworld.com

Design by Emark.ro