Depozitul de Calculatoare

Pentru a fi sigur ca serviciul de mail nu va opreste mesajele de la noi introduceti adresa itghid@nospam.ro in Address Book

Cuprins:


Powered by NOSPAM
www.nospam.ro
Despre NOSPAM
NOSPAM este un serviciu gratuit de informare periodica specializat in newslettere pe diferite teme. Te poti abona la oricare dintre newsletterele NOSPAM si vei primi in fiecare luna cele mai interesante si utile informatii din domeniul ales.

Toate titlurile:
Abonare
Daca acest newsletter ti-a fost trimis de un prieten si vrei sa te abonezi apasa aici
NOTA: nu furnizam adresa de email unei terte parti
Trimite unui prieten
Trimite acest newsletter prietenilor interesati.
Dezabonare
Daca vrei sa nu mai primesti acest newsletter urmeaza instructiunile de la sfarsitul emailului.
Contact
Daca ai intrebari sau sugestii legate de acest newsletter, scrie-ne la nospam@nospam.ro

Web: http://www.nospam.ro/
Email: nospam@nospam.ro

 

numarul 30 / 2005
Sony suspenda protectia CD-urilor

Sony BMG, compania de inregistrari joint venture a fost sambata fortata sa se faca un pic de ras din cauza folosirii tehnologiei de protectie a CD-urilor, care ii expune pe utilizatorii de PC-uri la virusi. Reprezentantii companiei au spus sambata ca vor „suspenda temporar” folosirea controversatului software si si-au cerut scuze fata de utilizatorii de PC-uri pentru „posibilele inconveniente” pe care le-au creat. Razgandirea a venit dupa ce cateva firme de securitate PC au identificat un virus email "Trojan" creat pentru a exploata tocmai software-ul pe care unele dintre CD-urile lui Sony BMG il instalau in timp ce erau ascultate. Software-ul de protectie copy, cu numele de cod "XCP", limiteaza numarul de copii care pot fi facute dupa un CD original al companiei si este creat pentru a impiedica „pirateria obisnuita”, in mod special prietenii care isi copiaza unul altuia muzica de pe CD-uri. Sony BMG, ale carui staruri de inregistrare includ artisti ca Celine Dion si Destiny's Child, se pare ca a instalat acest soft XCP pe milioane de CD-uri, din moment ce a inceput sa foloseasca software-ul inca de la inceputul acestui an. Sambata aceasta, compania, care este implicata in mai multe procese in Statele Unite, legate de folosirea acestui software controversat, a recunoscut pentru prima oara ca ar putea sa ii faca pe utilizatorii de PC-uri vulnerabili la atacuri. In raspuns catre virus, compania a spus ca va furniza un patch pentru software, pentru toate companiile anti-virus de varf si publicului larg. Patch-ul urmeaza sa protejeze PC-urile impotriva virusilor. "Regretam toate inconvenientele pe care acest software le-a cauzat," a anuntat Sony BMG, adaugand ca a folosit aceasta tehnologie "ca o unealta importanta in protejarea proprietatii intelectuale si a drepturilor artistilor sai".
Sursa: http://www.business-standard.com/

Sun Microsystems se varsa in Niagara

Cautand sa isi umileasca toti rivalii, fabricantul de computere Sun Microsystems Inc. a anuntat lansarea unui cip de servere care, sustine compania, va aduce o mai mare performanta, consumand mai putin curent decat microprocesoarele aflate in competitie. Procesorul UltraSparc T1, sub numele de cod Niagara, are opt motoare pe un singur cip, cu fiecare core capabil sa faca fata la patru sarcini deodata, a anuntat Sun lunea aceasta. Compania se asteapta sa lanseze sisteme bazate pe noul procesor pana la sfarsitul acestui an. Noul cip foloseste in jur de 70 de wati de putere in medie, cu mult mai putin decat cei 150 de wati si, respectiv, 200, folositi de cipurile de servere ale rivalilor Intel Corp. sau International Business Machines Corp., sustine Sun. "Putem sa ii facem pe clienti sa furnizeze mai multe servicii in acelasi spatiu, timp si putere, decat o fac astazi," a anuntat Fred Kohout, vicepresedinte de marketing la Sun. "Nu trebuie sa adauge mai mult spatiu, mai multa putere si mai mult cooling pentru a avea mai multe servicii sau pentru a desfasura mai multe activitati pe Web." Sun isi si proclama noul cip ca „prietenos cu mediul” ("eco-friendly"). Compania crede ca inlocuirea serverelor Web ale intregii lumi cu o jumatate din numarul de sisteme bazate pe noul UltraSparc T1 va avea acelasi efect asupra emisiilor de dioxid de carbon ca plantarea a un milion de copaci. "Este timpul ca industria de tehnologie sa ia pozitie – triplarea performantei centrului de date nu trebuie sa insemne si triplarea facturii la curent si a poluarii," a spus Jonathan Schwartz, presedintele Sun. Majoritatea fabricantilor de cipuri, inclusiv Sun, ofera deja procesoare cu mai mult decat un singur motor pe un cip. Unele cipuri de performanta mai mare au si mai multe core-uri care pot executa mai mult decat o sarcina in acelasi timp, imbunatatindu-se astfel eficienta. "Celelalte companii, cum ar fi Intel si IBM, incearca sa ia arhitecturile curente CPU si sa le le transforme. Dar nu pot," a spus Kohout. "Suntem probabil cu cinci ani inaintea multora, chiar cu doua sau trei generatii in fata," a mai spus acesta. Daca se va ridica la performantele cerute, UltraSparc T1 ar putea ajuta Sun sa ridice profitul afacerilor sale traditionale de vanzari de servere bazate pe propriile cipuri Sparc si sistemul de operare Solaris. Compania se lupta din 2000 sa se reabiliteze, din moment ce consumatorii s-au indreptat cu timpul spre cipurile Intel mai putin scumpe si pe software gratuit sau mult mai ieftin. Dupa ani intregi de strategie, Sun ofera acum o paleta mai larga de servere, inclusiv servere cu cipul Opteron Advanced Micro Devices. Sun suporta acum si mai multe sisteme de operare, inclusiv recentul sau software updatat Solaris. Cipurile UltraSparc T1 vor fi folosite pentru prima oara intr-o serie de servere Sun Fire, care se asteapta sa fie disponibile pana la sfarsitul lui 2005. Sun nu a divulgat insa detaliile de costuri, stiut fiind faptul ca preturile nu sunt punctul sau forte. Disponibil pe net la Sun Microsystems: http://www.sun.com
Sursa:http://seattlepi.nwsource.com/

Microsoft pregateste Office 12 Beta

Microsoft se asteapta ca noul produs sa fie lansat in doua sau trei saptamani. Potrivit unui e-mail trimis de catre companie potentialilor testeri de beta, Microsoft va da pe mainile testerilor primul beta al lui Office 12 in doua sau trei saptamani, potrivit acestor e-mailuri primite de potentialii utilizatori. "Veti avea acces la noul software Beta Office 12, la documentare si la suport in maxim doua-trei saptamani. Dar vrem sa stiti ca acum dupa ce ati fost acceptati, puteti face pregatirile de care aveti nevoie," scria in e-mail. Desi o versiune a lui Office 12 a aparut deja pe Internet acum mai bine de o saptamana, aceasta va fi lansarea oficiala a produsului, care va aparea pe piata in varianta completa pana la sfarsitul anului 2006. Este pentru prima data cand Microsoft va folosi downloadul ca principala metoda de distribuire a unui produs Office. In trecut, dezvoltatorul cu bazele Redmond, Wash. a lansat CD-uri pentru potentialii testeri. "Software-ul va fi accesibil in primul rand ca download dintr-o locatie web sigura,", a anuntat compania in acelasi e-mail. "Daca nu puteti sa descarcati software-ul din oricare motiv, veti putea cere instalari suplimentare, care va vor fi trimise in cel mai scurt timp." Cererile de sistem Office 12 Beta 1 includ Windows XP si 256MB de memorie pentru un client, Windows Server 2003 si 1GB de RAM pentru un server. "Dar, la fel ca si cu Technical Beta, acestea nu reprezinta cererile de hardware finale ale produsului Office '12'," se continua in e-mail. Site-ul ActiveWin, entuziast in tot ceea ce priveste Windows, a postat o copie a e-mailului de la companie.
Sursa:http://www.informationweek.com/

Si-a oferit fata pentru prostitutie pe mail

Politia a arestat o femeie de 22 de ani, dupa ce a gasit dovezi intr-un e-mail in care aceasta indica exact ca isi va vinde fetita in varsta de 4 ani, pentru sex. National Center for Exploited and Missing Children a contactat politia din Martinez dupa ce a primit un indiciu acum doua saptamani ca Shannon Nicole Woods isi liciteaza propriul copil, a anuntat sergentul Gary Peterson vinerea aceasta. "Femeia neaga ca isi oferea copilul, dar avem dovada inregistrarilor de pe e-mail," a spus acesta. Woods solicita ea insasi barbati pentru a se prostitua, postand un mesaj pe Internet. O parte din "reclama" o descria pe tanara ca fiind insarcinata si "cu lapte", incluzand si imagini explicite cu aceasta in timpul sarcinii. Ea a dat nastere unui baietel acum o saptamana. Atat el, cat si fetita oferita spre vanazare sunt acum in grija autoritatilor. Woods a refuzat sa dea orice declaratie, iar politia i-a facut un mandat de arestare si a confiscat de la ea de acasa mai multe laptopuri si video-uri ca dovezi ca aceasta practica prostiutia. Cu toate ca nu are cazier, tanara Woods risca sa petreaca multi ani dupa gratii, dupa un simplu e-mail care a dat-o de gol. Un barbat care o cunostea pe Woods, dar care nu a incalcat legea, i-a recunoscut fotografiile intr-o reclama de „servicii erotice” de pe Craigslist si a contactat-o, pretinzand ca este un potential client. In cateva conversatii online separate prin e-mail si grupuri de chat, Woods era de acord sa se intalneasca pentru sex cu mai multi necunoscuti. Cand barbatul i-a oferit 500 de dolari ca sa faca sex cu fetita ei in varsta de patru ani, femeia a fost de acord. „Este un caz greu de demonstrat. Multe probe sunt obtinute de pe e-mailuri si dialoguri chat si se poate pretinde ca raspunsul la o intrebare este de fapt raspunsul la doua sau trei intrebari de mai sus", spune sergentul. Peste 2900 de cazuri de prostitutie la copii au fost raportate congresului pana acum, congres care a fost initiat in 1998 pentru a stopa crimele de pe Internet impotriva copiilor. In 2004, 559 de cazuri de prostitutie la copii au fost raportate, fata de 142 in 1998, potrivit site-ului Web al centrului national. Craig Newmark, fondatorul Craigslist, a spus ca prima replica in apararea sa este faptul ca sistemul permite utilizatorilor sa posteze mesaje ilegale sau impotriva politicii site-ului. "Cand se intampla o ilegalitate, ajutam imediat victima sau politistii, dar suntem si sensibili in ceea ce priveste intimitatea utilizatorilor nostri," a spus acesta, adaugand ca el si echipa sa nu pot sa monitorizeze cele 6,5 milioane de mesaje care se posteaza in fiecarea luna, asa ca se bazeaza pe comunitate care ii anunta de postingurile ilegale. „Exista cateva servicii erotice care sunt legale, si sunt de acord cu ele. Dar daca sunt lucruri care intrec limitele, le eliminam," a declarat Newmark. Woods a fost arestatata pe baza suspiciunii ca a oferit un minor sub 16 ani pentru acte obscene si lascive, dar poate fi scoasa pe cautiune de 50.000 de dolari. Politia nu a prezentat inca probele la tribunal.
Sursa: http://www.mercurynews.com

Consola Xbox 360 vrea sa faca pe plac japonezilor

Cand corporatia Microsoft a debutat cu primul sau Xbox in toamna anului 2001, consola de jocuri video semana cu un adolescent – dornic sa se incadreze in „gasca” si rusinos cand era vorba sa se afiseze in compania parintilor sai. Noua versiune, Xbox 360, nu are nici ea intentii de a fi un adult plicticos. Dar compania cu bazele in Redmond spune ca a invatat din greselile tineretii. Si dupa ani intregi de distantare a lui Xbox de predecesorii sai, fabricantul de sisteme de operare si software Microsoft integreaza si mai mult consola intr-un plan pe termen lung de dominare a caselor conectate. "Cred ca oamenii trebuie sa-si dea seama ca tehnologia digitala schimba casele intr-un mod profund," a spus Robbie Bach, presedinte la divizia Microsoft de Divertisment si Dispozitive si sef al produsului Xbox. Cand Xbox 360 va debuta in America de Nord pe 22 noiembrie, va avea ca scop tot sa-i multumeasca pe jucatorii numiti „hardcore” – in primul rand pe tinerii care petrec ore intregi in fiecare saptamana legati de o consola de joc. Analistii spun acesta e un lucru inteligent, din moment ce consola nu ofera suficiente capacitati pentru cei care nu sunt dependenti de jocuri. "In primul rand si cel mai important, Xbox 360 este o masina de jocuri, asa ca exista cineva care se va duce sa cumpere Xbox 360 daca nu este un jucator fervent, doar pentru ca dispozitivul are capacitati multimedia?", se intreaba retoric Van Baker, vicepresedinte de cercetare la Gartner Inc. Dar cu timpul, compania spera ca si alte trasaturi vor atrage mai multi membri ai familiei. Acestea includ abilitatea de a asculta si muzica – chiar si trackuri de la rivalul iPod al celor de la Apple Computer – stocarea pozelor de familie, vizionarea unor DVD-uri, jocuri electronice ca puzzle-urile si jocurile de carti. Analistii asteapta si ca Microsoft sa isi imbunatateasca trasaturile in serviciul sau platit de jocuri online Xbox Live, care permite utilizatorilor sa stea pe chat, sa interactioneze si sa se joace cu ceilalti abonati. Utilizatorii avansati vor fi capabili chiar sa lege Xbox 360 de un PC, avand centrul de divertisment Windows XP Media Center Edition ca parte a unei mai largi viziuni Microsoft de a furniza un hub digital de divertisment sofisticat. Miscarea nu este noua: Microsoft incearca de cativa ani sa sparga piata si in acest domeniu, una din multiplele cai de a extinde brandul sau Windows in piata deja saturata de utilizatori de PC-uri desktop normale. Analistii spun ca ramane de vazut daca Microsoft va reusi sa foloseasca noul produs pentru lucruri ca vizionarea unor filme si inregistrarea unor emisiuni de televiziune. In timp ce utilizatorii incep sa imbratiseze tehnologie din ce in ce mai sofisticata pentru divertisment, multi sunt inca intimidati de ideea de a utiliza un computer pentru ceva atat de simplu ca privitul la televizor... "Intrebarea este: Vor vrea oamenii cu adevarat sa isi stocheze continuturi pe PC-uri, sa isi seteze o retea acasa si apoi sa-si acceseze continuturile preferate prin retea, de oriunde din lume?", se intreaba Matt Rosoff, analist independent. "Acesta este un lucru destul de greu de facut," mai spune el. Cu Xbox 360, Microsoft spera si sa aiba un design mai atractiv care sa convinga americanii sa mute consola din birou, in sufragerie. Primul Xbox, o consola ca o cutie neagra, a fost acum inlocuit de un design alb si mult mai subtire, cuplat cu un mic controller wireless. Utilizatorii pot si sa elimine firele din sufragerie cumparand un adaptor wireless de $99.99. Microsoft spera ca pana la urma sa sparga piata chiar si cu acele console – care costa initial 399.99 de dolari in America de Nord si 299.99 de dolari pentru o versiune care nu include trasaturi cum ar fi un hard-drive detasabil de 20 de gigabytes si un controller fara fir. Scopul este de a face bani si cu aceste adaugiri, cum ar fi jocurile si Xbox Live, care este inca de pe acum destul de profitabil. "Inca mai credem ca, intr-un fel, consola nu este modul de a face bani," a spus Bach, adaugand apoi ca Microsoft considera ca e important sa nu se piarda atat de multi bani, ca atunci cand s-a grabit sa scoata pe piata primul Xbox, infruntand competitia intensa din partea lui Sony, care isi lansase PlayStation 2. In ciuda popularitatii jocurilor in Japonia, Microsoft nu a putut sa depaseasca avantajul de teren propriu pe care il avea franciza Sony PlayStation la ea acasa. In plus de noul design al lui Xbox pentru a fi pe gustul japonezilor, Microsoft s-a luptat prin noi parteneriate pentru a crea jocuri care se cred a fi pe placul acelorasi gameri. Si in Statele Unite, Microsoft incearca sa isi imbunatateasca imaginea. "Prima versiune a lui Xbox a fost pentru cosntruirea credibilitatii si pentru dovada ca ne-am prins," a spus Bach. Compania a adaugat si mai multe instrumente de control parental, pentru a preveni copiii mici sa acceseze jocuri explicite sexual sau prea violente. Ba mai mult, compania mizeaza pe serviciul popular Xbox Live pentru ca oamenii sa se joace intre ei, in functie de acelasi nivel de performanta atins la un anumit joc. Xbox Live este de altfel si avantajul-cheie al lui Microsoft fata de liderul de pe piata Sony, care trebuie sa isi lanseze PlayStation 3 candva in primavara viitoare.
Sursa:http://www.detnews.com/

HotRecorder converteste iTunes

Uneori mi se pare ca sunt unicul om ramas pe lume fara un iPod. De fapt, sunt mandrul posesor al unui Archos Jukebox 6000. Jukebox-ul meu poate face aproape tot ce fac si iPod-urile. Principala exceptie este ca nu pot asculta cantece cumparate de la iTunes Music Store al lui Apple; compania a spus clar ca serviciul iTunes este numai pentru iPod-uri. Noul software de la United Virtualities Group vine sa ne salveze! HotRecorder pentru Media converteste cantecele iTunes in fisiere MP3 standard, asa ca poti sa le asculti pe orice dispozitiv MP3. Noul dispozitiv face si MP3-uri din cantecele cumparate de la serviciul de muzica al comnpaniei Yahoo. Eram sceptic. Nu vedeam cum ar putea HotRecorder sa difere de majoritatea programelor care opereaza in mod asemanator – captand sunetul in timp ce „calatoreste” in cardul de sunet al computerului pentru playback. Am avut la dispozitie o saptamana sa fac proba unei copii a lui HotRecorder si am fost impresionat. Stie cand incep cantecele, cand se sfarsesc si tine fiecare cantec intr-un fisier MP3 separat. Ba mai mult, reuseste sa blocheze zgomotul aplicatiilor externe, cum ar ding-urile mesageriei instant. Notele orchestrale de la tema „Superman” pe care le-am convertit de la iTunes nu par la fel, dar calitatea sunetului in general a fost buna. Am primit mesaje de eroare cand am incercat sa convertesc un cantec de la iTunes, si incercari de a folosi acelasi dispozitiv pentru a converti patru cantece Duran Duran de la Yahoo!, produse din patru fisiere goale. Pe un computer diferit, cele patru cantece s-au convertit bine, la fel ca si tema „Superman”. Software-ul costa 19,95 de dolari, cost care, spune compania, va fi ridicat la $29,90 in urmatoarele doua luni.
Sursa:http://www.indystar.com/

La mine-„acasa”: gratuit!, spune Google

Compania Google a anuntat miercuri ca se ofera sa aduca versiuni gratuite ale serviciului de Internet Wi-Fi in orasul sau „natal” Mountain View, intr-o afacere similara cu cea propusa in San Francisco. Reprezentantii de la Google au spus ca vor face o propunere oficiala primariei din Mountain View. Oferta vine la doua luni dupa ce acelasi motor de cautare a spus ca va construi o retea Wi-Fi a orasului San Francisco, oferta care se va limpezi la sfarsitul acestei luni. "Aceasta propunere este in acelasi spirit cu transformarea circuitului de informatii in ceva mai accesibil si mai rapid in propunerea noastra catre San Fracisco si este comparabila cu acea initiativa," a spus Chris Sacca, directorul lui Google in departamentul New Business Development. "Furnizarea de acces Wi-Fi gratuit in Mountain View este unul din modurile in care Google poate sustine cetatenii si afacerile din comunitatea unde compania noastra isi are bazele," a adaugat acesta. In miscarea sa din San Francisco, Google a oferit servicii Wi-Fi de baza la 300 Kbps, fara nici un cost. Compania se asteapta sa genereze venituri prin publicitate si printr-un serviciu Wi-Fi mai rapid. Google nu este singura companie care vrea sa construiasca un sistem gratuit in Mountain View. Orasul a semnat deja un acord cu MetroFi din Mountain View pentru a construi o retea Wi-Fi similara. Este incert felul in care Google va afecta sau chiar inlocui acordul deja incheiat cu MetroFi. O alta noutate legata de Google este faptul ca s-ar putea sa vanda reclame prin ziare. Compania a anuntat joia trecuta ca se gandeste serios la testarea unui program pentru a vinde publicitate in ziare in Chicago, marcand astfel inca un pas mai departe de radacinile online ale companiei. Mike Mayzel, unul din purtatorii de cuvant de la Google a spus ca testul din reviste a fost bine primit de advertiseri si editori si ca motorul de cautare cu bazele in Mountain View va continua sa exploreze reclame in presa scrisa.
Sursa:http://www.sfgate.com/

Revolution – cea mai ieftina consola next-gen

Reprezentantul Nintendo in America, Fils-Aime, a declarat de curand ca se asteapta ca Revolution sa fie cea mai ieftina consola next-generation care va fi disponibila pe rafturi anul viitor. "Valoarea a fost cartea-cheia a noastra in aceasta generatie si vom continua sa jucam pe ea," a declarat Fils-Aime pentru CNN Money. "Daca ma astept sa avem cel mai mic pret fata de competitorii nostri? Bineinteles. Am hotarat un pret deja? Nu inca...," a adaugat acesta. Nintendo a incercat sa isi vrajeasca consumatorii si mai inainte, invingandu-si rivalii - GameCube a fost lansat cu 100 de dolari mai putin decat PS2 si Xbox. Dar in ciuda pretului mai mic, consola lui Nintendo nu a reusit sa sa vanda la fel de bine ca rivalii sai. "Cred ca sunt cateva lectii pe care le-am invatat cu GameCube si trebuie sa le aplicam si noii consolei Revolution," a mai spus Fils-Aime. "In primul rand, trebuie sa ne asiguram ca titlurile din primele luni sunt tari si pot urca vanzarile. Trebuie sa ne asiguram ca aceasta consola este atractiva si din punct de vedere vizual. Si, mai mult, trebuie sa satisfacem exact nevoile consumatorilor. Cu GameCube, la vremea respectiva, portabilitatea se credea a fi un factor important. Dar, de fapt, lucrurile nu au stat asa." Fils-Aime a reconfirmat faptul ca Nintendo n-o va lua pe urmele lui Sony si Microsoft care au dezvoltat jocuri de definitie inalta, care, sustine el, au timpuri de incarcare „aproape interminabile”. Cand a venit intrebarea posibilelor caderi de preturi pentru GameCube, GBA si Nintendo DS, Fils-Aime nu a spus decat ca nimic nu e planuit deocamdata. El a indicat totusi ca o noua versiune a lui DS este pe drum, o data ce aceasta consola va fi lansata, compania urmand sa caute alte metode de a atrage un public si mai larg.
Sursa: http://www.gamesindustry.biz/

Urmatoarea „lansare” a lui Apple... dominarea?

Spuneti adio DVD playerului sau boxului vostru Tivo? Poate, daca previziunile unui analist devin realitati – aceste dispozitive ar putea fi inlocuite de iPod-ul cel ubicuu si „atoatefacator”, potrivit analistului de la Piper Jaffray Gene Munster, care a lansat o nota de cercetare in care prevede produse viitoare ale lui Apple. In timp ce prevederea a noi dispozitive pe care compania cunoscuta pentru secretomanie planuieste sa le lanseze ar putea conduce analistii rationali la zboruri de „speculatii salbatice”, dupa cum a spus Munster, acesta crede ca giganticul „Mar” va dori sa fie hub-ul consumatorilor pentru media digitale, avand chiar si fundatia capabila sa faca asta. Munster a spus ca in cinci ani, Apple ar putea lansa un iPod cu un terabyte de stocare – aceasta fiind de aproape 17 ori mai mare decat stocajul maxim pe care il ofera iPod-urile lui Apple astazi. Munster prevede ca acest iPod de un terabyte va fi portabil, un centru mediatic care va permite utilizatorilor sa stocheze mii de filme, fotografii si cantece. Munster a mai scris ca analistul Les Santiago, si el memebru al Piper Jaffray, care se ocupa de tehnologiile de stocare de date, crede ca Apple ar putea sa lanseze un iPod de 500 de dolari si un terabyte in urmatorii cinci ani. Majoritatea predictiilor lui Munster se axeaza pe ceea ce Apple ar putea sa lanseze in urmatoarele 12-24 de luni. Acestea includ un "iPhone," care ar putea sa marcheze intrarea lui Apple pe piata telefoniei mobile. Munster crede ca Apple ar prefera sa intre pe aceasta piata ca un „operator mobil de retea virtuala”, un operator care sa cumpere acces de la companiile traditionale si sa il revanda apoi ca acces „branduit” clientilor sai. Apple se confrunta deja cu probleme, din partea competitiei intense de pe piata. CBS si NBC au anuntat la inceputul saptamanii trecute ca planuiesc sa ii lase pe telespectatori sa cumpere episode ale unor seriale, la cerere, prin intermediul televizoarelor lor, cu mai putin de $0.99 pe episod, cu un dolar mai putin decat pretul pe care Apple il cere clientilor care vor sa downloadeze episoade din "Neveste disperate" si "Lost: Naufragiatii." Munster crede si ca Apple pregateste Mac-uri care sa fie ca un hub pentru digital media incorporand capacitati DVR cum ar fi Tivo si redefinind aplicatiilor de media existente. El mai crede ca in urmatoarele 12-24 de luni, utilizatorii de iPod vor putea sa downloadeze muzica si videoclipuri pe iPod-urile lor printr-o conexiune wireless.
Sursa: http://money.cnn.com/

Design by Emark.ro