Depozitul de Calculatoare

Pentru a fi sigur ca serviciul de mail nu va opreste mesajele de la noi introduceti adresa itghid@nospam.ro in Address Book

Cuprins:


Powered by NOSPAM
www.nospam.ro
Despre NOSPAM
NOSPAM este un serviciu gratuit de informare periodica specializat in newslettere pe diferite teme. Te poti abona la oricare dintre newsletterele NOSPAM si vei primi in fiecare luna cele mai interesante si utile informatii din domeniul ales.

Toate titlurile:
Abonare
Daca acest newsletter ti-a fost trimis de un prieten si vrei sa te abonezi apasa aici
NOTA: nu furnizam adresa de email unei terte parti
Trimite unui prieten
Trimite acest newsletter prietenilor interesati.
Dezabonare
Daca vrei sa nu mai primesti acest newsletter urmeaza instructiunile de la sfarsitul emailului.
Contact
Daca ai intrebari sau sugestii legate de acest newsletter, scrie-ne la nospam@nospam.ro

Web: http://www.nospam.ro/
Email: nospam@nospam.ro

 

numarul 49
Vrem capul directorilor Microsoft, in schimbul lui Vista

Dupa inca o amanare a lansarii sistemului de operare Windows Vista, Microsoft a numit saptamana trecuta un nou director care sa se ocupe de proiectele Windows si a inlocuit si alti manageri. Schimbarile sunt menite sa sa ajute la o mai buna functionare a software-ului Microsoft de desktop si Internet si sa faca produsele sa intre pe piata mai repede. Vicepresedintele Microsoft Jim Allchin a spus saptamana trecuta ca sistemul Vista, deja mult intarziat, nu va fi disponibil pana in ianuarie, adica la cateva luni dupa ce a fost promis. Acest lucru inseamna ca Vista va iesi prea tarziu pe piata pentru a prinde sezonul de cumparaturi din noiembrie - decembrie, un deadline pe care putini membri ai industriei credeau ca Microsoft il rateaza. Cateva versiuni ale lui Vista pentru clientii Microsoft din domeniul afacerilor vor aparea insa in noiembrie. Riscurile sunt mari: Goldman Sachs estimeaza ca Vista va adauga de la $1 miliard pana la $1.5 miliarde in veniturile companiei lui Gates, in primele luni de dupa lansare. La doua zile dupa stirea ca Vista soseste la "bal" intarziata, Microsoft l-a insarcinat pe Steven Sinofsky, un vicepresedinte al diviziei Office, sa dezvolte versiunile viitoare ale lui Windows. Acesta l-a inlocuit pe vicepresedintele Brian Valentine, care fusese obligat sa scoata Vista pe piata fara nici o declaratie publica despre urmatorul sau proiect. Microsoft a anuntat si ca Mike Nash isi va da demisia din functia de director al unitatii de securitate in tehnologie pentru o noua functie "nespecificata". Sa fie aceasta "somer"?... "Microsoft nu a reusit sa dezvolte trasaturile de securitate ale sistemului Vista, intarziind cu cateva saptamani, ceea ce nu le da destul timp fabricantilor de PC sa instaleze sistemul inainte de vanzarile de sarbatori", a declarat Allchin. "Industria cerea bineinteles mai mult", a adaugat acesta. Managerul de produse Michael Burk crede ca Microsoft avea nevoie de mai mult timp pentru a lucra la trasaturile Vista, inclusiv la controlul user account, care poate sa blocheze malware-ul de la a accesa fisierele de sistem. Amanarea nu ar trebui sa fie o problema pentru majoritatea companiilor mari, a spus Michael Silver, analist la Gartner. "Majoritatea vor mai avea oricum nevoie de inca un an si jumatate ca sa testeze noul sistem, inainte de a-l instala".
Sursa : http://www.informationweek.com/

Pentru a treia oara, doua "mere" se intalnesc in justitie

Apple Computer se va intalni saptamana aceasta in curtea de justitie din Londra cu Apple Corps Beatles, unde un judecator va hotari daca serviciul muzical online iTunes al lui Apple violeaza sau nu un acord din 1991 dintre cele doua companii, care, sustine Apple Beatles, oprea fabricantul de computere de la a vinde muzica. Apple Corps, companie ce reprezinta interesele afacerii Beatles, vrea ca firma de computere sa nu mai foloseasca marca inregistrata Apple pentru a vinde muzica online si cere daune nespecificate inca. Apple, creatorul Mac-urilor si iPod-urilor, a spus ca acordul din 1991 ii permite sa foloseasca numele Apple pentru a face transferuri de date online, denumire la care se restrang si donwload-urile de melodii. Judectorul care audiaza cazul, Edward Mann, a recunoscut si el ca este un utilizator de iPod, dar nici una dintre parti nu l-a obligat sa renunte la caz din acest motiv. Aceasta e a treia intalnire a companiilor in justitie. Apple Corps a dat prima oara in judecata Apple Computer in 1980, cu privire la folosirea numelui si a marcii Apple, care era deja inregistrata. Atunci a fost incheiat un acord modest intre cele doua companii, care stipula ca Apple Computer, pe atunci o firma cu sediul in Silicon Valley aflata la inceputuri, ar trebui sa stea departe de afacerile cu muzica. In 1989, dupa ce noul hardware si software a facut mai usoara folosirea computerelor Macintosh pentru a sintetiza sunetul, compania Beatles a dat din nou in judecata Apple Computer. Procesul a dus in 1991 la un acord din valoare de 26,5 miliarde de dolari, prin care Mac-urile au avut voie sa editeze fisiere de sunet, dar nu si sa creeze muzica. Dupa ce magazinul si software-ul de muzica iTunes au fost introduse pe piata in april 2003, compania de discuri a intentat un al treilea proces. Beatles au pus la cale infiintarea companiei Apple Corps in 1968, mai mult ca o baza legala pentru taxe de copyright. Momentan, firma condusa de Neil Aspinall, un vechi apropiat al trupei Beatles, functioneaza ca o casa de discuri, ca un comerciant si ca un aparator general al drepturilor afacerii Beatles. Apple Records a scos pe piata muzica originala Beatles pe CD-uri, dar si hiturile de la jumatate anilor '90 ale trupei Beatles - "Free as a Bird" si "Real Love" - si un DVD din 1971 al lui George Harrison, "Concert pentru Bangladesh". In timp ce Apple Records nu a facut nici un efort pentru a vinde sau licentia muzica online si nici unul din discurile Beatles nu este inca disponibil pentru download legal, Apple Computer a anuntat pe 23 februarie ca a vandut deja un miliard de cantece prin intermediul lui iTunes. Steven P. Jobs, seful companiei Apple Computer, nu a tinut deloc secreta pasiunea sa pentru formatia Beatles, dar ambele parti au negat pana acum zvonurile unui posibil acord prin care iTunes ar incepe sa vanda online hiturile Beatles.
Sursa : http://www.nytimes.com/

Urmatoarea imagine next-generation: Blurry sau Blu-ray?

Batalia dintre Blu-ray si HD-DVD era deja periculoasa pentru clienti. Dar noua protectie de continuturi ar putea sa insemne ca utilizatorii pot sa primeasca si mai putin decat sperau. Dupa ani si ani de asteptare, noua era home theater de inalta definitie a venit in sfarsit. Toshiba planuieste sa introduca in aprilie HD-DVD-ul, succesorul high-definition al DVD player-ului, cu doua luni inainte de firmele rivale de electronice, care vor sa vanda un format competitor denumit Blu-ray Disc. Fabricantii de electronice spera ca noul format sa ridice vanzarile din industrie la 120 de miliarde de dolari, in timp ce Hollywood-ul spera ca trasaturile interactive si rezolutia de cinci ori mai mare a imaginilor DVD-urilor curente sa creasca vanzarile home-video. Dar problema este in alta parte: ambele tabere isi trag gloante in picioare chiar inainte de linia de sosire. Clientii fac deja fata unei confuzii generale, multumita cele doua formate DVD de noua generatie, ale caror disk-uri nu functioneaza in dispozitive rivale, desi arata aproape la fel. Mai tineti minte conflictul Betamax versus VHS? Cel putin atunci le puteam distinge unul de celalalt. Dar acesta nu e decat varful iceberg-ului. Se pare ca peste 20 de milioane de televizoare high-definition vandute in ultimii ani nu sunt capabile sa functioneze cu noile disk-uri la capacitate maxima. Mai mult, cel putin un studio major planuieste sa scada rezolutia imaginii si mai mult, daca utilizatorii nu isi leaga playerele la un cablu special si costisitor, care a fost creat ca sa combata pirateria. "E nebunie curata", spune analistul-sef Richard Doherty, de la compania de cercetare Envisioneering. "Sticker-ul de pe noul player promite sa fie echivalentul unei masini de performanta, dar de fapt ati cumparat o Broscuta". Schema de content-protection ar fi prima metoda de a pedepsi si penaliza clientii care nu au nici o intentie de a incalca legile de copyright.. Lansarile de DVD recente cum ar fi "Batman Begins" si "Walk The Line" includ software care previne multiplicarea neautorizata, dar inca functioneaza normal. Noul software inclus atat in lansarea Blu-ray, cat si in HD-DVD, va taia automat calitatea imaginii in doua, daca utilizatorii nu isi cumpara un conector relativ nou si un cablu numit HDMI pentru a-si lega playerele de televizoare. Doar unul din 20 de HD-uri vandute in ultimii ani are versiunea buna a conectorului si doar 15% din noile dispozitive vandute anul acesta il vor include si vor furniza rezolutie completa de 1080, capabila sa afiseze detalii. "Ce avem pana la urma? Un DVD player foarte scump", a spus vicepresedintele senior al lui Sony, Tim Baxter. Pentru a face itele si mai incurcate, si alte companii de elctronice adauga feature-uri in noile playere next-generation care ar duce la un "upconvert," - marirea calitatii imaginii - asa ca acelasi disk ar putea arata cu mult mai diferit, depinzand de ce dispozitiv va cumparati si de marimea televizorului. Sperand sa evite un astfel de scenariu, patru studiouri importante - Sony Pictures, 20th Century Fox, Disney si Paramount au anuntat ca nu vor folosi initial noul copy protection pe primele discuri pe care le vor vinde anul acesta. Directorii Universal au spus intr-un interviu pentru BusinessWeek ca nici ei nu vor utiliza acest tip de copy protection. Pe de alta parte, sefii de la Warner Brothers au refuzat sa comenteze, dar surse din interior spun ca "cel putin unele" din cele 20 de lansari planuite de-a lungul lunii aprilie vor folosi software-ul. Confuzia creata ar putea fi indeajuns pentru ca utilizatorii sa spuna "la revedere, drum bun". Un mare numar din asa-zisii "influenti" ai tehnologiei si din site-urile web recomanda deja ca oamenii sa stea deoparte in ceea ce priveste razboiul dintre DVD-uri. Multi cred ca cel mai bun pariu pentru ca oricare dintre formate sa castige si sa fie acceptat sta acum in consolele de jocuri de urmatoare generatie. Sony planuieste in noiembrie o lansare mondiala a noului PlayStation 3, care va include un player Blu-ray. Directorii de la Sony spera ca pana atunci sa fie vandute destule HD-uri, cu toti conectorii potriviti, pentru ca player-ul sa merite fi cumparat. Microsoft a anuntat si el ca s-ar putea sa adauge un player HD-DVD in consola Xbox 360, in lunile ce vor urma. Pana atunci globul de cristal pentru filmele cu rezolutie de cristal ramane. in ceata.
Sursa : http://www.businessweek.com/

IT Confidential: Hey, Google, ciuleste-ti urechile!

Voi scrie acum despre SPATIU PRIVAT, PORNOGRAFIE si MICROSOFT. Pentru ca lui Google ii place la nebunie spatiul privat pornografia, dar si compania lui Gates. Motorul de cautare Google domina ceea ce e in termeni specializati se numeste "blogosfera", aflierea cu hyperlink-uri la pagini de blog, site-uri noi si personale care constituie sistemul nostru de stiri furnizate online, dar si o forma de jurnalism a zilelor noastre. Feature-ul nou de cautare al lui Google scaneaza aceste site-uri si le voteaza pe cele mai populare, noile sale pagini reflectand si ele aceasta selectie de top. Bazandu-se pe masuratori Web "complicate", Google favorizeaza in mod constant anumite teme prin noul feature de cautare si pe noile sale pagini - spre exemplu, Spatiu privat, Pornografie si Microsoft. Exista un mic secret care circula in lumea jurnalismului online, cum ca Google tinde sa favorizeze sau defavorizeze anumite subiecte si ca "Privacy", "Pornography" si "Microsoft" sunt introduse in mod curent in paginile web pentru a fi remarcate de catre motorul de cautare. Daca articolul sau blogul vostru este selectat de Google in noul sau feature de cautare, veti primi mii si mii de click-uri pe pagina voastra Web, ceea ce reprezinta venituri potentiale din reclame si mai mari. Asa ca vom face si noi un mic experiment. Voi scrie despre spatiu privat, pornografie si Microsoft si vom vedea ce se intampla. Spatiu privat: Nu inteleg de ce se supara atat de tare lumea pentru ca guvernul american ne spioneaza spatiul privat. Intr-un memo secret, dar facut public de catre publicatia Wall Street Journal, Visa acuza software-ul Fujitsu de furtul potential al unor numere de identificare de carduri. In loc sa faca lobby pe langa congres, de ce nu fac cetatenii lobby pe langa oficialii Visa pentru a nu mai fi asa secretosi cu privire la probleme lor de securitate si de siguranta a datelor? Pornografie : Trebuie sa ne obligam alesii sa faca ceva cu pornografia pe Internet. Proliferarea pornografiei online este periculoasa si distructiva. Pornografia este o afacere in valoare de 3 miliarde de dolari pe an, care nu va disparea nicaieri, chiar daca guvernul da legi care sa protejeze copiii si sa ii fereasca de expunere si pornografie online. Microsoft: E ceva la Microsoft care imi aminteste de administratia Bush. Statele Unite sunt in varful icbergului de putere si influenta in intreaga lume. Acelasi lucru s-ar putea spune despre Microsoft si industria de tehnologie. Va reusi Windows Vista, urmatorul sistem de operare next-generation al lui Microsoft, sa mentina dominanta companiei pe piata si sa o extinda in zone pe care Microsoft nu le-a atins inca? Sau suntem deja martorii unei scaderi a puterii lui Microsoft, iar Vista va deveni o lupta in van, in urma careia Microsoft nu-si va mai reveni niciodata? Gata. Acum pot sa imi las scaunul mai pe spate si sa astept ca cititorii online sa vina ei la mine. Nu conteaza cu adevarat ce scriu sau cum vor interpreta oamenii ceea ce scriu, atata timp cat scriu despre Saptiu Privat, Pornografie si Microsoft. Google ma si observa. Blogosfera: hmmm, ce lucru minunat. Nu vreau sa diminueze cultul personalitatii pe Internet. Daca mentionez nume ca Paris Hilton, Johnny Depp sau Jessica Simpson, sunt sigur ca tot voi fi selectat de Google - de fapt, tocmai asta am facut. Nota: Acest material a fost gasit in topul stirilor Sci/tech de pe Google.
Sursa: http://www.informationweek.com/

Enciclopedia Britannica isi apara intrarile

Venerabila Enciclopedie Britannica lanseaza un razboi public neobisnuit pentru a se apara impotriva unui articol stiintific care sustinea ca aceasta e cu un pic mai buna decat o enciclopedie online, gratuita pentru toti. Pe 15 decembrie, publicatia stiintifica "Nature" a scris o relatare "speciala" de doua pagini intituala "Enciclopediile pe Internet se bat cap in cap". Articolul compara acuratetea intrarilor stiintifice ale enciclopediei online Wikipedia si cele ale versiunii online a enciclopediei Britannica. Fondata in 1768 in Edinburgh, Scotia, Britannica este compilata dintr-o colectie de manuale si de la alte surse-expert din intreaga lume. Wikipedia a luat viata in California, in urma cu cinci ani, pe baza unui model "generat de utilizator": oricine poate sa contribuie sau sa schimbe o intrare. Relatarea din "Nature", publicata in rubrica de stiri a publicatiei, spunea ca nu exista mari diferente intre cele doua. La fiecare patru erori din Wikipedia, Britannica avea si ea trei. "Wikipedia e aproape de Britannica in termini de acuratete a intrarilor de la capitolele de stiinta", concluziona studiul. Articolul a fost imediat citat de zeci de ziare si reviste din intreaga lume. Leslie H. Gelb, fosta presedinta a Consiliului de Relatii cu Strainatatea si membra a conducerii Britannica spune ca a auzit prima oara de acest articol de la ginerele sau, care a tachinat-o, spunandu-i: "Britannica ta nu e asa diferita de Wikipedia". "M-a scos din sarite", spune Gelb. Acum, editorii Britannica pornesc un razboi deschis impotriva publicatiei, incepand cu o scrisoare deschisa prin care cer ca "Nature" sa isi retraga articolul. Directorii de la Britannica spun ca scrisoarea va aparea intr-o jumatate de pagina, in partea de publicitate a ziarului "The Times" din Londra, in "New York" si "Chicago Tribune". In scrisoare este mentionat faptul ca "studiul a fost atat de prost condus, iar descoperirile sale induc atat de tare in eroare, incat acesta ramane complet fara validare".
Surse: http://www.post-gazette.com/

Samsung: mai mare, mai tare in parcare

Samsung a scos la iveala cea mai noua oferta a sa pe piata de stocare bazata pe flash: o versiune notebook de 32 GB. In orice caz, nu va aruncati inca vechiul hard drive. Samsung a aratat recent dispozitivul NAND de 16GB bazat pe memorie flash, superior hard-urilor curente in aproape toate aspectele. Acesta cantareste aproximativ jumatate din hard drive-urile similare, avand nevoie de mai putina electricitate (cu 5% mai putina). Faptul ca nu are componente care sa se miste il fac complet silentios. NAND citeste de 3 ori mai repede si scrie de 1,5 ori mai repede decat un hard drive standard. In orice caz, exista si lucruri care trag acest dispozitiv in jos. Memoria flash este limitata in cantitatea de rewrite-uri pe care le poate face: un bloc de memorie poate fi scris doar de un anunit numar de ori. Este improbabil ca laptop-ul sau iPod-ul dumneavoastra sa aiba incluse in curand unul din acest drive-uri, pentru ca acestea sunt cu mult mai scumpe decat hard drive-urile incercate-si-testate. Desi economisirile de curent ar fi grozave in anumite dispozitive portabile, costul flash disk-urilor de dimensiuni mari combinat cu limita de rewrite ar putea insemna ca noile gadget-uri mai au un drum lung de parcurs. Iar folisirea de mai mult RAM pentru a evita un page file inseamna din nou si mai mult consum. Este mai probabil ca, cel putin o vreme, aceste drive-uri sa fie folosite in conjunctie cu hard drive-urile traditionale. Samsung estimeaza ca vor avea un flash disk de 100 de GB pana in 2007 si ca piata solid state va creste de la 540 de milioane de dolari cat valoreaza acum, la 4,5 milarde de dolari pana in 2010.
Surse: http://mybroadband.co.za/

DJ-ii imbratiseaza era digitala

Cu toata disputa cu privire la cate cantece au fost dowbloadate intr-o anumita luna sau ce venituri au fost castigate de catre companii in acest an prin canale digitale, este adesea usor sa ratam tocmai impactul pe care muzica digitala l-a avut asupra industriei. Luati, de exemplu, felul in care muzica digitala transforma DJ-ii de astazi, care devin unii din cei mai vechi si mai "degustatori" ai industriei muzicale. Unii ar crede ca un DJ obsedat de viniluri ar putea rezista pe baricade, fara a-si inlocui vechile discuri cu muzica digitala. Totusi, aceasta nu numai ca a "prins", dar a devenit si o parte integrata a industriei. "Toata lumea face parte din era digitala acum", a spus Marlon Williams, cunoscut mai ales ca DJ Marley Marl. Williams este producator si artist hip-hop si tine un spectacol de rap in New York, ocupandu-se in acelasi timp de un site de radio pe Internet, futureflavasonline.com. "Odata ce ti-ai descarcat MP3-ul, poti sa stai pe laptop toata noaptea si sa devii propriul tau DJ", a spus Williams. "De fapt, poti sa fii in club, sa downloadezi muzica in timp ce faci pe DJ-ul si sa tii si pasul cu cele mai noi melodii aparute". Dar DJ-ii ca Marl nu descarca muzica la fel ca orice client. Ei profita de produsele si serviciile create special pentru a merge cu muzica digitala a DJ-ilor. Simpla downloadare a unor fisiere digitale pe un latop nu este suficienta pentru un DJ, fara capacitatea de a manipula acele fisiere ca viniluri pe un vechi pick-up. Aici este momentul in care intervin produse ca Serato Scratch Live. Scratch Live, care a aparut pe piata in aprilie 2004, a deschis aproape de unul singur fluxurile erei digitale catre comunitatea de DJ-i, furnizand capacitatea de a asculta fisiere MP3 printr-un vinil special. Acest vinil poate fi gazda oricarui fisier digital, permitandu-le DJ-ilor sa mixeze, sa taie, sa dea rewind si sa se "joace" cu fisierul, manipuland in mod fizic vinilul. A spune ca digitalul va inlocui vinilurile este o declaratie exagerat, asta pentru ca vinilul ramane inima si sufletul lumii DJ-ilor, diferenta care ii desparte. Dar pentru DJ-ii care calatoresc foarte mult in tara si in afara, inlocuirea unei cutii imense cu discuri cu un drive digital simplifica foarte mult lucrurile. "Cine vrea sa plateasca 150 de dolari ca sa care trei valize imense cu discuri cand poti sa iti iei doar laptopul pana in Milwaukee?", se intreaba Marl.
Surse: http://today.reuters.com/

Nintendo ii roaga pe developeri sa scoata jocuri noi

Fanaticii jocurilor video s-au saturat de "continuari", iar industria are nevoie de jocuri noi pentru a largi piata. Cel putin asta crede presedintele Nintendo, Satoru Iwata. El a subliniat faptul ca viitoarea consola Revolution a lui Nintendo ar putea deschide noi usi pentru echipele de dezvoltare ce ar putea avea urmatorul "Tetris", jocul iconic de tip puzzle care a aparut in Rusia la mijlocul anilor '80 si care a ramas inca extrem de popular si in zilele noastre. "Ne-ar placea sa cream un context in care ei sa isi poata implini visele", a spus Iwata intr-un interviu pentru Reuters, referindu-se la developerii de jocuri. Revolution va intra in competitie cu viitoarea consola PlayStation 3 a corporatiei Microsoft. Costurile de dezvoltare a jocurilor video sunt din ce in ce mai ridicate, in mijlocul unei presiuni intense de a da noi lovituri pe piata. Iwata spune ca industria se bazeaza pe reveniri si continuari pentru a limita riscurile, dar jucatorii incep sa se sature. "Afacerea noastra incepe sa semene cu o librarie, de unde poti cumpara numai colectii scumpe de enciclopedii", le-a spus presedintele Nintendo developerilor de jocuri, intr-un discurs la Game Developers Conference din San Jose, California. Iwata a rugat de mai mult timp developerii sa caute noi idei de jocuri care vor capta publicuri noi si vor extinde astfel piata jocurilor video, dincolo de barbatii de varsta "frageda". Acest mesaj al lui a facut ecou in aceasta saptamana, in discursurile mai multor fabroicanti de jocuri importanti pe piata, cum ar fi Sony, fabricantul numarul 1 de console de jocuri. De curand, Nintendo a avut cateva idei noi, diferite ca gen de jocurile tip shooter care au fost mult timp cele mai populare in industrie. "Nintendogs", de exemplu, este un joc de dresare de caini care a vandut peste 6 milioane de copii in intreaga lume intr-un singur an si a devenit extrem de popular printre fete. De asemenea, jocurile de tip brain-training ale companiei au fost vandute in 5 milioane de copii in Japonia. "Brain Age", versiunea americana a jocului, trebuie sa se lanseze pe piata pe 17 aprilie. Iwata a spus ca ideea pentru jocurile de "creier" i-a fost sugerata de catre un individ oarecare - totul a pornit de la un membru al comisiei de directori Nintendo, care a cerut o idee de jocuri pentru adulti. Compania, care conduce piata jocurilor de tipul "Game Boy", a cauzat senzatie cu dispozitivul sau de jocuri portabil, Nintendo DS dual-screened. In mai putin de un an, Nintendo a vandut mai mult de 6 milioane de unitati de DS.
Surse: http://today.reuters.com/

Chizen de la Adobe isi tine barbia sus

Bruce Chizen, directorul executiv de la Adobe Systems din 2000, a adus recent companiei sale o achizitie in valoare de 3,4 miliarde de dolari a unei companii de software si web design - Macromedia. Grijile cu privire la legalitatea unui monopol industrial au fost anulate pana la urma, afacerea fiind finalizata in decembrie 2005. Joia trecuta, Chizen si alti directori Adobe au anuntat primele cifre ale veniturilor de dupa aceasta afacere. Desi acestea au crescut cu 39%, ajungand la $655 milioane, profitul a scazut la 17 centi pe actiune, de la 31 de centi, cu un an inainte. Costurile legate de achizitia Macromedia si cresterea ce a urmat in cotele de piata ale companiei explica unele din motivele acestei caderi, dar merita mentionat ca in termeni de venit net in dolari, compania a pierdut circa 50 de milioane de dolari. Chizen a avertizat in mod repetat ca rezultatele din al treilea sfert al anului vor fi slabe, desi continua sa sustina venitul annual proiectat al companiei, in valoare de 2,7 miliarde de dolari. In orice caz, Chizen va fi ocupat pana peste cap in urmatoarele luni, incercand sa isi ghideze compania in viitoarea Macromedia. Exista inca nenumarate zvonuri cu privire la noile produse si software-ul care va fi intregrat in Photoshop, Acrobat si Flash. Chizen a dat recent o declaratie publictaiei online Forbes.com, cu privire la planurile sale pentru spatiul mobil si non-PC si posibilitatea de a crea versiuni specializate pentru Photoshop si Acrobat pentru industrii specifice.
Surse: http://www.forbes.com/

Design by Emark.ro