Depozitul de calculatoare



Pentru a fi sigur ca serviciul de mail nu va opreste mesajele de la noi introduceti adresa itghid@nospam.ro in Address Book

depozitul de calculatoare

Cuprins:


Powered by NOSPAM
www.nospam.ro
Despre NOSPAM
NOSPAM este un serviciu gratuit de informare periodica specializat in newslettere pe diferite teme. Te poti abona la oricare dintre newsletterele NOSPAM si vei primi in fiecare luna cele mai interesante si utile informatii din domeniul ales.

Toate titlurile:
Abonare
Daca acest newsletter ti-a fost trimis de un prieten si vrei sa te abonezi apasa aici
NOTA: nu furnizam adresa de email unei terte parti
Trimite unui prieten
Trimite acest newsletter prietenilor interesati.
Dezabonare
Daca vrei sa nu mai primesti acest newsletter urmeaza instructiunile de la sfarsitul emailului.
Contact
Daca ai intrebari sau sugestii legate de acest newsletter, scrie-ne la nospam@nospam.ro

Web: http://www.nospam.ro/
Email: nospam@nospam.ro

 

numarul 64
AOL ofera protectie pentru PC-uri

16 iulie 2006 - AOL va deveni ultima companie care va intra pe piata de securitate, lansand o versiune beta a setului de protectie PC all-in-one.

Astazi, AOL va lansa o versiune beta a Total Care, software-ul sau de securitate a PC-ului care spera ca va constitui o competitie pentru produsele similare de la Microsoft, Symantec si McAfee.

”Internetul este un spatiu confuz si ostil pentru toata lumea care foloseste un PC in zilele noastre”, spune Andrew Weinstein, un purtator de cuvant AOL. Total Care este creat, spune el, pentru a face securitatea PC-ului simpla si fara batai de cap.

Total Care va fi disponibil ca un serviciu premium disponibil atat membrilor AOL, cat si celorlalti, atunci cand versiunea finala va fi gata, dar versiunea beta va fi disponibila numai utilizatorilor AOL. Pretul si data finala de lansare a Total Care urmeaza sa fie anuntate.

Versiunea beta a pachetului este disponibila membrilor AOL pe site-ul companiei, aici.

Componentele Total Care includ protectie impotriva virusilor, spyware si phishing; PC backup si capabilitati de PC backup; abilitati de tune-up; suport online, pe site si telefonic; protectie de furt al identitatiu. Versiunea beta, oricum, nu va include capabilitati de PC backup online, sau protectie anti-phishing si de furt al identitatii, spune AOL.

AOL se bazeaza pe parteneri ca McAfee, care va furniza parti ale tehnologiei antivirus si firewall. Alti parteneri, precum MarkMonitor, creaza componenta antiphishing, si Iolo Technologies se afla in spatele uneltelor de tune-up.

Aceasta este prima incercare a AOL pentru a lansa pe piata un pachet de securitate care sa fie disponibil publicului, nu numai membrilor. AOL deja ofera antivirus gratuit, verificare a computerului si unelte pentru firewall membrilor sai via sectia AOL Safety and Security Center a serviciului AOL. Weinstein spune ca Total Care va fi mult mai robust decat uneltele sale anterioare.

De exemplu, ofertele existente nu include suport tehnic pentru PC pe site, care este dispoibil in Total Care prin intermediul unui parteneriat cu Gurus2go. Clientii Total Care vor putea sa securizeze serviciile Gurus2go la un pret redus, dar inca necunoscut. Cand este obtinut direct de la Gurus2go, serviciul costa 100 de dolari pentru prima ora de suport on site.

Total Care mai ofera si optiuni de suport tehnic PC bazat pe chat si pe telefon.

Cei care urmaresc miscarile AOL spun ca aceasta lansare plina de calitati, Total Care, este o miscare inteligenta facuta de uriasul online care se zbate, avand in vedere ca a pierdut 850.000 de membri in primul sfert al anului 2006. AOL estimeaza ca in momentul de fata are 24.5 milioane de membrii in toata lumea, din care 18.6 milioane sunt localizati in Statele Unite.

”Daca AOL vrea sa nu mai piarda clienti si sa atraga unii noi, va trebuie sa ofere motive bune, spune Joe Laszlo, analist senior la Jupiter Research.

Total Care va concura cu proaspat lansatul produs al Microsoft, Windows Live OneCare, precum si cu pachetele ce urmeaza a fi lansate, Symantec Norton 360 si Falcon de la McAfee.

Toate aceste trei servicii ofera o abordare mai cuprinzatoare, adaugand unelte de PC tune-up ofertelor actuale de securitate.

Un motiv pentru a ne misca spre aceste tipuri de pachete: accidentele cu PC-urile din ziua de astazi sunt multiple si nu pot fi rezolvate cu numai un pachet de protectie antivirus, spune Amrit Williams, director de cercetare la Gartener, o firma de cercetare a pietei. Amenintarile PC-urilor din zilele noastre include adware, virusi si atacuri de phishing care incearca sa descopere informatii personale si financiare. Pachetele de securitate noi, mult mai cuprinzatoare incearca sa rezolve aceste probleme ale vulnerabilitatilor PC-urilor si performantei slabe a PC-urilor.

”Intretinerea PC-urilor devine din ce in ce mai usoara, mai ieftina si mult mai cuprinzatoare”, spune Joe Wilcox, un alt analist senior de la Jupiter Research. Microsoft a pus multa presiune pe competitia in ceea ce priveste securitatea, fortand alti ofertanti de pachete de securitate, inclusiv AOL, sa ofere produse mai ieftine care sunt in acelasi timp foarte complete, spune acesta.

Indivizii pot achizitiona un abonament pe 12 luni la Microsoft Windows Live OneCare pentru a-l folosi la pana la trei PC-uri pentru 50 de dolari, direct de la Microsoft. AOL, McAfee si Symantec nu discuta inca pretul produselor multifunctionale de securitate PC.

Preturile software-urilor de securitate vor scadea chiar mai mult anul viitor, din momente ce multi furnizori de internet ofera protectie gratis impotriva amenintarilor de pe Internet, sau pentru o suma modica. Gartner Williams spune ca “Securitatea este ceva la care clientii furnizorilor de internet ar trebui sa se astepte sa o primeasca gratis”.

Sursa: http://www.pcworld.com/

Fujifilm lanseaza o noua camera digitala

14 iulie 2006 – Toamna aceasta Fujifilm va lansa prima camera digitala cu hardware bazate pe tehnologie Face Detection.

Camera digitala FinePix 6500fd este creata pentru a indeparta problemele ce apar la fotografierea oamenilor. Conceptul de detectare a fetei obisnuia sa fie bazat pe software, dar in FinePix 6500fd aceasta tehnologie a fost incorporata in procesor. Tehnologie Face Detection foloseste un algoritm care recunoaste ochii si gura a pana la 10 oameni. Blocandu-se pe aceste caracteristici, poate optimiza setarile de focus si expunere automata in 0.04 secunde, pretinde Fujifilm.

Chiar daca subiectii poarta ochelari sau se misca, acest lucru nu va crea confuzie, pentru ca aparatul poate urmari miscarile subiectului facand abstractie de pozitia sa sau de compozitia imaginii.

Compania spune ca aparatul digital de 6.3 megapixeli are ca prioritate focusul si expunerea clare pentru fetele oamenilor, lucru ce rezulta in poze de grup si poze individuale mai bune. Andy LaGuardia, purtator de cuvant Fuji spune si el ca: “Daca este un portret, va asigura subiectelor fotografiei cel mai clar focus si expunere.”

Camera, cu un monitor LCD de 2.5 inch si 10.7 zoom optic, incorporeaza tejnologia companiei, Face Detection, care poate recunoaste pana la 10 fete in fotografie. Fata cel mai aproape de lentile primeste un rand si si fiecare rand are parte de focusul si expunerea potrivite.

Caracteristica ce detecteaza fata este parte integrata a unui sistem mai mare din aparatul digital. Lucreaza in tandem cu celelalte componente pentru a ajusta focusul, expunerea si flash-ul pentru a asigura ca fetele arata bine. Carcateristica de detectare a fetei poate fi oprita prin apasarea unui buton.

Are memorie interna de 10 MB si poate filma in jur de sapte minute de video la 320x240 pixeli, cu 30 de imagini pe minut si foloseste patru baterii AA.

Camera masoara 5.2x3.8x5.0 inch si cantareste 600 de grame. Suporta PictBridge, o tehnologie standard care permite printarea imaginilor direct din memorie sau camera.

Camera de 499 dolari va deveni disponibila in lumea intreaga din septembrie.

Fuji a mai anuntat si versiunea mai mica si mai usoara FinePix F20, saptamana aceasta. Aceasta camera de 6.3 megapixeli point-and-shoot are zoom optic 3x si cantareste 150 de grame. Va fi disponibila din august pentru 299 dolari.

Sursa: http://www.pcworld.com/

Un produs românesc în TOP IT mondial 2006

Bucuresti, 13 Iulie 2006 - Cel mai important clasament anual, al celor mai bune 100 produse high-tech din întreaga lume, a inclus în ediţia din acest an un produs românesc: softul BitDefender.

Topul este realizat anual şi a fost dat publicităţii în luna iulie de laboratoarele de teste din SUA ale publicaţiei PC World. (Puteti citi mai multe informatii aici ).

BitDefender este singurul produs din Europa Centrală şi de Est şi singura aplicaţie antivirus din lume prezentă într-o companie selectă, alături de cele mai mari nume din industria de înaltă tehnologie (echipamente hardware, software, gadgeturi, site-uri, jocuri video şi servicii).

Produsul românesc este alături de Google, Yahoo, Apple, AMD, Canon, Toshiba, Sony, NEC, Olympus, Mitsubishi, Dell, Kodak, Fuji, Nvidia şi alţii.

România, prin BitDefender este şi reprezentanta Europei în acest top. Doar 2 produse software europene au mai fost selectate, pe lângă cel românesc: browserul Opera şi platforma Linux dezvoltată de Ubuntu.

Pentru realizarea acestui top, americanii au selectat toate produsele de impact la nivel mondial. “Realizarea acestui clasament a durat mai multe săptămâni, timp în care am ţinut întâlniri de ore întregi, am votat de mai multe ori şi am selectat extrem de dur din mii de propuneri .Am notat după performanţă, design şi specificaţii tehnice', a declarat analistul american Harry McCracken în PC World.

Din cele 100 de produse high-tech din clasament, 31 sunt aplicaţii software, restul fiind gadgeturi, echipamente hardware, site-uri, jocuri video şi servicii. Produsele americane şi japoneze domină TOP IT mondial 2006, cu 65 de nominalizări. Includerea românilor alături de produsele acestor grei mondiali ai înaltei tehnologii confirmă succesul internaţional al celui mai prestigios brand românesc din afara ţării. E un motiv de mândrie că România se regăseşte într-un asemenea top extrem de select.

Nu este de mirare că în luna mai, Red Herring, una dintre cele mai importante publicaţi mondiale specializate în analiza potenţialui de afaceri al companilor internaţionale a nominalizat SOFTWIN drept cea mai interesantă organizaţie pentru investitori, din Europa de Est. Selecţia învingătorilor s-a făcut prin studierea tehnologiei specifice, analizarea calităţii managementului, situaţia financiară şi competitivitatea pe piaţa internaţională.

"Aceste semnale ne îndreptăţesc să credem că BitDefender este considerat de către specialiştii americani cel mai important brand de produs high-tech din Europa Centrală şi de Est. Avem în vedere extindererea prezenţei mondiale prin investiţii până în 2010 de peste 100 milioane USD în deschideri de noi filiale în afara ţării, precum şi pentru dezvoltarea şi extinderea lanţului de distribuţie. Anul acesta vizăm consolidarea poziţiei pe pieţele Europei Occidentale, unde am cunoscut deja mari succese în vânzări şi notorietate, dar şi în SUA unde prevedem o absorbţie de piaţă de circa 10 milioane USD pentru produsele BitDefender. Incepând de anul viitor, ne vom orienta puternic şi către continentul asiatic" a declarat Florin Talpeş, preşedintele SOFTWIN.

Pe lângă filialele din Germania, Spania, Marea Britanie şi SUA, BitDefender are parteneri locali în alte 53 de ţări de pe 6 continente. Lor li se adaugă peste 100 de distribuitori on-line. Cu ajutorul acestei reţele, produsul romanesc este utilizat de peste 41 de milioane de clienţi din circa 180 de ţări. BitDefender a înregistrat o triplare a cifrei de afaceri în fiecare din ultimii 5 ani. La sfârşitului anului 2008, BitDefender va deţine peste 2% din piaţa mondială de antivirus, cu o absorbţie de piaţă ce va depăşi 120.000.000 USD anual.

BitDefender este o suită de peste 54 de soluţii pentru satisfacerea nevoilor de securitate ale mediului IT actual, oferind administrarea eficientă a ameninţărilor informatice pentru peste 41 de milioane de utilizatori individuali si din corporaţii.

Realizată pentru a oferi protecţie completă reţelelor şi sistemelor companiilor, gama de soluţii BitDefender cuprinde, pe lângă produse pentru protecţia antivirus, antispam, personal firewall şi soluţii de administrare a securităţii. De asemenea, echipa BitDefender oferă consultanţă organizaţiilor în realizarea şi stabilirea politicilor de securitate a datelor pentru reţelele de calculatoare.

BitDefender este o divizie a SOFTWIN SRL, al cărei sediu central se află în România, la Bucureşti. SOFTWIN are reprezentanţe externe în Germania, Marea Britanie, Spania şi SUA.

Articol preluat de pe www.comunicatedepresa.ro

Webcam nou de la Logitech

17 iulie 2006 – Cel mai nou webcam de la Logitech, QuickCam Ultra Vision, promite imagini clare, fara zgomot.

Compania spune ca aceasta camera ofera o “experienta video adevarata”, pentru ca dispozitivul poate obtine un f-stop 1.6, lasand sa intre mai multa lumina si imbunatatind claritatea imaginii.

Tehnologia RideLight 2 a firmei Logitech este un upgrade al tehnologiei anterioare, adaptand setarile video ale camerei, acest lucru depinzand de conditiile de mediu si de lumina.

Avand o rezolutie de 1.3 megapixeli, webcam-ul suporta si formatul HD video, astfel incat utilizatorii pot crea clipuri video si sa la priveasca in mod wide-screen. Cinci lentile foarte extre-large, din care cateva sunt din sticla, produc imagini video foarte clare.

Logitech a modernizat si designul acestui webcam, incorporand detalii din crom, butoane pe fiecare margine, din care unul lanseaza o fereastra video cu scop de oglinda, pentru ca cei care folosesc web-cam-ul sa isi poata verifica reflexia, si un inel de lumina albastra pentru a indica atunci cand web-cam-ul este folosit.

Odata cu web-cam-ul este livrat si software-ul Logitech Video Effects care permite userilor sa creeze avatare, adaugand mici artificii, cum ar fi ochelari, barba etc.

QuickCam Ultra Vision este disponibil la pretul de 99.99 lire sterline.

Sursa: http://www.pocket-lint.co.uk/

Bravia X

17 iulie 2006 – Sony lanseaza primul televizor HD1080 Bravia LCD in Marea Britanie.

KDL-46X2000U livreaza o reprezentare precisa a culorilor multumita Live Colour Creation, ce foloseste backlight cu un spectru larg si noul Bravia Engine EX.

Seria Bravia X poate primi 1080p semnale si foloseste input-uri HDMI pentru a asigura compatibilitate cu dispozitivele HD, ce alcatuiesc o serie care se dezvolta pe zi ce trece.

Televizorul (impropriu spus) cu diagonala de 46 de inch promite sa imbunatateasca definitia standard a televizoarelor, marind rezolutia de pana la patru ori.

Conform Sony, designerii au crescut culorile rosu si verde, utilizand fosfori ce emit lumina mult mai buni.

Cu o ratie de 1300:1, ecranul promite un unghi de vedere mult mai larg decat traditionalele 170 de grade, si integreaza boxe puternice si semnal digital Dolby Pro Logic II Virtual Surround.

Un tuner Digital TV inbuilt inseamna ca televizorul poate primi broadcast-uri, in vreme ce trei Scart-uri si doua interfete cu componentele maresc compatibilitatea TV-ului.
Pretul inca nu este cunoscut.

Sursa: http://www.pocket-lint.co.uk/

Atacatorii exploateaza defectul PowerPoint

14 iulie 2006 – Atacatorii au gasit inca o gaura in produsele Microsoft Office. Ieri, Symantec a raportat ca a descoperit un atac ce profita de o vulnerabilitate care nu a beneficiat de patch in Software-ul Microsoft PowerPoint.

Hacker-ii din spatele acestui atac folosesc aceleasi tehnici care au fost folosite in atacurile anterioare din Word si Excel, spune Dave Cole, un director de la Symantec Security Response.

”Este similar modelului pe care l-am vazut il ultimele luni atunci cand folosesc o vulnerabilitate necunoscuta Windows si un defect al e-mail-ului pentru a intra pe usa din spate in calculatorul cuiva.”, spune acesta.

Cole este de parere ca aceiasi hackeri pot fi in spatele celor trei atacuri. “Se pare ca este vorba despre acelasi grup; spunem asta bazandu-ne pe similaritatile atacurilor.”

Atacul din PowerPOint a fost descoperit miercurea trecuta de un client Symantec, care a primit un e-mail cu caractere chinezesti de la un cont Gmail. E-mail-ul continea un atasament PowerPoint, care a instalat doua bucati de code nedorit: un program Trojan horse (cal troian), numit Trojan.PPDDropper.B, si un program backdoor numit BackDoor.Bifrose.E. Acesta din urma incearca sa isi ascunda urmele, scriind peste documentul PowerPoint original. Apoi asteapta instructiuni din partea atacatorilor, care astfel pot controla sistemul infectat.

Office devine incet tinta principala a hackerilor. Microsoft a furnizat patch-uri pentru 12 vulnerabilitati Office joi, dar bug-ul folosit de acest ultim malware nu s-a aflat printre ele, conform spuselor lui Cole.

Microsoft investigheaza aceasta vulnerabilitate, spune Stephen Toulouse, un program manager al centrului de securitate al Microsoft.

Symantec o studiaza, de asemenea. Furnizorul de securitate a spus ca inca nu stie daca atacul este specific PowerPoint-ului, sau daca afecteaza toate produsele Office.

Sursa: http://www.pcworld.com/

Design by Emark.ro