Depozitul de calculatoare



Pentru a fi sigur ca serviciul de mail nu va opreste mesajele de la noi introduceti adresa itghid@nospam.ro in Address Book

depozitul de calculatoare

Cuprins:


Powered by NOSPAM
www.nospam.ro
Despre NOSPAM
NOSPAM este un serviciu gratuit de informare periodica specializat in newslettere pe diferite teme. Te poti abona la oricare dintre newsletterele NOSPAM si vei primi in fiecare luna cele mai interesante si utile informatii din domeniul ales.

Toate titlurile:
Abonare
Daca acest newsletter ti-a fost trimis de un prieten si vrei sa te abonezi apasa aici
NOTA: nu furnizam adresa de email unei terte parti
Trimite unui prieten
Trimite acest newsletter prietenilor interesati.
Dezabonare
Daca vrei sa nu mai primesti acest newsletter urmeaza instructiunile de la sfarsitul emailului.
Contact
Daca ai intrebari sau sugestii legate de acest newsletter, scrie-ne la nospam@nospam.ro

Web: http://www.nospam.ro/
Email: nospam@nospam.ro

 

numarul 66
ASUSTeK - lansează seria de plăci de bază echipate cu noul chipset Intel, Broadwater – i965

Bucuresti, 01 August 2006 - ASUSTeK, lider de piaţă în segmentul de componente şi produse IT lansează seria de plăci de bază echipate cu noul chipset Intel, Broadwater – i965.

ASUSTeK, lider de piaţă în segmentul de componente şi produse IT lansează seria de plăci de bază echipate cu noul chipset Intel, Broadwater – i965Plăcile de bază din familia i965 sunt în format ATX, cu 8 faze de alimentare, bazate pe arhitectura dual-channel având suport pentru memorii DDR2-800 şi sunt pregatite să funcţioneze cu noua familie de procesoare de la Intel® Core™2 precum şi cu seria de procesoare aflate deja pe piaţă - Intel® Pentium® Extreme, Pentium® D, Pentium® 4 şi Celeron® D, la parametrii maximi de performanţă cu un consum redus de energie la temperatura de lucru scazută şi cu o stabilitate excelentă. Produsele beneficiază de avantajele exclusive AI Lifestylestyle precum AI Gear, AI Nap, AI NOS, pe langa deja cunoscutele Fanless Design - Stack Cool 2, Fanless Design - Heat Pipe, Q-Fan 2, CrashFree BIOS 3, Precision Tweaker, C.P.R. (CPU Parameter Recall), MyLogo2, ASUS Crystal Sound, etc.

Asus certifică că această serie, P5B, este fabricată conform normelor ROHS, fară conţinut de substanţe toxice pentru mediu.

Toate aceste noi produse Asus, pe langă gama consacrată ASUSTeK, sunt oferite spre comercializare de către Romsoft prin reţeaua naţionala de magazine, Depozitul de Calculatoare începand cu luna august 2006. Produsele pot fi comandate şi pe site-ul de comerţ electronic al companiei, la adresa http://www.dcshop.ro/ cu livrare la domiciliu prin curierat rapid.

ASUSTek

http://www.dcshop.ro/

http://www.romsoft.ro/

Articol preluat de pe http://www.comunicatedepresa.ro

Apple merge la Hollywood

2 august 2006 – Filme intregi disponibile pentru download, pentru iPod.

Cu toate ca Apple refuza sa dea detalii, exista zvonuri cum ca noua frontiera a companiei va fi furnizarea online a filmelor intregi pe iTunes – acestea putand fi vizionate pe ceea ce ar trebui sa fie o versiune flash a iPod video. De la cainii de paza din Hollywood, printre care si Variety, pana la cei ce urmaresc compania Apple la ThinkSecret.com (care au fost dati in judecata de Apple pentru divulgarea secretelor), speculatiile au atins nivele uimitoare.

"Compania este in negocieri active cu majoritatea studiourilor pentru a adauga filme in iTunes Music Store", raporteaza Variety. Poveste pretinde ca Steve Jobs, CEO al Apple a fost inclus in negocieri, propunand o suma de bani (9.99$) pentru filmele ce urmeaza a fi download-ate – o oferta pe care studiourile au refuzat-o.

In acest timp, ThinkSecret.com raporteaza, din nou fara a cita sursele, ca se pregateste un nou iPod video, cu ecran larg, display ce ocupa intreaga suprafata a carcasei si o interfata touch-screen pe care Apple o numeste "virtual track wheel". Interfata este, conform zvonurilor, suficient de provocatoare pentru a impinge lansarea acestui dispozitiv pana la sfarsitul acestui an.

Sa fie aceasta doar o speculatie? Inca nu este sigur nimic, dar distributia este noul nucleu al Apple.

Sursa: http://www.pacmag.cm

Lumix DMC-L1

Bucuresti, 31 Iulie 2006 - Panasonic, marca sub care este cunoscut concernul Matsushita Electric Industrial, a inceput din data de 22 iulie comercializarea in Japonia a primei sale camere foto digitale SLR (single-lens reflex), modelul DMC-L1.

Panasonic a dorit sa creeze o camera foto cu performante deosebite, iar DMC-L1 ofera fotografilor profesionisti tot ceea ce si-ar putea dori. Modelul DMC-L1 vine echipat cu obiectiv LEICA D VARIO-ELMARIT cu stabilizator optic de imagine, senzor Live MOS care este conform cu standardul 4/3 (Four Thirds) si care ofera o rezolutie de 7.5 MegaPixeli. Camera beneficiaza si de functia "Live View" care, utilizand un semnal direct de pe senzorul Live MOS, permite utilizatorilor sa vada pe ecranul LCD exact aceeasi imagine existenta pe senzor.

DMC-L1 ofera de asemenea un nou sistem de eliminare a prafului de pe senzor, extrem de utila pentru obtinerea unor imagini de calitate.

In noul model DMC-L1, Panasonic a incorporat cele mai avansate tehnologii digitale, in acelasi timp mentinand un aspect si un mod de operare asemanator cu cel al camerelor SLR analogice. Timpul de expunere si deschiderea diafragmei pot fi controlate extrem de usor cu ajutorul unor butoane de control plasate intuitiv. Carcasa din aliaj de magneziu are un design care aminteste de vechile modele SLR. Prin intermediul DMC-L1, Panasonic a creat o camera foto digitala SLR care poate oferi satisfactii maxime atat profesionistilor cat si celor care au facut din fotografie un hobby. Datorita design-ului si al modalitatilor de control, acest model reprezinta cea mai buna alternativa la camerele foto SLR analogice.

Panasonic Romania
http://www.panasonic.ro/

Articol preluat de pe http://www.comunicatedepresa.ro

Ultracompact de la Sony

2 august 2006 – Sony a anuntat camera digitala Sony Cybershot T10, incercand sa tina pasul cu alti fabricanti, incercand sa furnizeze cat mai multi megapixeli in ambalaje cat mai mici.

Mergand pe urmele precedentului Sony Cybershot T9, forma noului aparat nu prezinta surprize. Are lentile Carl Zeiss Vario Tessar cu zoom optic 3X si are in jur de 56 MB memorie interna, precum T9; stocheza imagini si clipuri video pe carduri de memorie Sony Memory Stick Duo.

Dar incorporeaza si un sistem de stabilizare a imaginii si sensibilitate inalta la lumina, pana la ISO 1000, pentru a reduce neclaritatea din iamginile fotografiate. T10 are si o caracteristica slide-show cu patru moduri selectabile. Si, ceea ce este mai important, este cu aproximativ 100$ mai ieftin decat T9, costand in jur de 400$. Va fi disponibil incepand cu sfarsitul acestei luni.

Sursa: http://www.pcmag.com

TV Net

2 august 2006 – Inca un exemplu al convergentei dintre televiziune si internet: NBC si titanul web video YouTube au format un parteneriat.

NBC isi va crea un canal propriu pe YouTube pentru a gazdui preview-uri ale show-rilor ce vor fi incepand cu aceasta toamna, iar reteaua va incepe sa uploadeze continut din show-uri de top cum ar fi Saturday Night Live, The Office si The Tonight Show with Jay Leno. YouTube va promova video-urile NBC pe site.

Servicii precum Yahoo! Video, Google Video si YouTube au avut mariri de trafic de-a dreptul surprinzatoare in ultimul an (aici puteti vedea ritmul cresterilor vizitelor de pe YouTube) si au dovedit ca un singur videoclip poate deveni un mare succes.

Sursa: http://www.comunicatedepresa.ro

Microsoft va cere bani pentru Office 2007 Beta 2

31 iulie 2006 – Utilizatorii vor trebui sa plateasca 1.5$ pentru a downloada o copie a software-ului.

Microsoft spune ca va incepe sa taxeze cu 1.5$ utilizatorii ce vor dori o copie a Office Beta 2.

“In ultimele doua luni, de la lansare, mai mult de 3 milioane de oameni au downloadat in 2007 Microsoft Office system beta 2”, a spus compania intr-o declaratie via e-mail.

“Avand in vedere cat de dramatic au depasit asteptarile noastre download-urile beta 2, am luat decizia de a implementa o masura de recuperare a costurilor pentru download-area beta.”

Microsoft a inceput sa taxeze userii incepand de miercuri, a mai spus acesta. Compania a lansat a doua versiune beta a Office 2007 in mai.

Cu toate ca utilizatorii vor trebui sa plateasca pentru download-urile actualului software Office 2007 beta 2. Microsoft va continua sa ofere un test drive online al Office 2007. Acesta a fost lansat la sfarsitul lunii iunie, iar utilizatorii il pot accesa intr-un web browser.

Utilizatorii pot vizita web-site-ul Microsoft pentru a accesa testul online.

Microsoft planuieste sa lanseze Office 2007 clientilor business inainte de sfarsitul anului, iar clientilor, la inceputul anului 2007.

Sursa: http://www.pcworld.com/

Telefonul mobil Chocolate de la Verizon rivalizeaza cu iPod

1 august 2006 – Bijuteria LG inmagazineaza un video player, camera, GPS si mai multe – dar necesita un card SD.

Verizon Wireless a anuntat ca va lansa un music player numit Chocolate, ce foloseste un telefon mobil lansat de LG, iar melodiile compatibile cu acesta pot fi download-atedin retaua wireless a Verizon.

Avand un pad circular, dispozitivul seamana cu MP3 player-ul iPod al Apple Computer, adaugand inca un player pe piata deja supra-incarcata. Microsoft a anuntat pe 21 iulie ca va lansa un music player digital numit “Zune”.

Legat de specificatii, Verizon Chocolate cel mai probabil va diferi de celelalte doua produse prin faptul ca foloseste legaturi wireless atat pentru a downloada cat si pentru a rula muzica, folosind un headset Bluetooth. Dispozitivul functioneaza si ca telefon mobil, avand calitati 3G cum sunt jocurile, clipurile video, clipuri de televiziune, navigare ce foloseste GPS (Global Positioning System) si o camera foto.

Aparatul are capacitate de stocare comparabila cu cea a iPod-ului Shuffle, de 1 GB sau cea a iPod Nano, de 2 GB. Folosind portul pentru memorie expandabila, Chocolate poate stoca pana la 1000 de cantece pe un card de memorie microSD de 2 GB, precum sunt cele fabricate de SanDisk.

Cu toate ca acesta nu este primul produs de acest gen, idea de a combina un telefon mobil si un music player are sens. Arata ca un fel de iPod, usor mai gros, dar cu telefon, stocheaza 1000 de cantece si are un nume grozav: Chocolate. Acest produs are mari sansa sa devina foarte dorit in randul tinerilor adolescenti.”, a spus Jeff Kagan, un analist al industriei comunicatiilor.

Electronicele pentru consumatori se indreapta spre un trend de convergenta de cativa ani, lansand produse ce combina calitatile pocket PC-urilor, telefoanelor mobile, playere-elor video si camerelor foto. De vreme cu multi utilizatori sunt nevoiti sa ia cu ei mai multe dispozitive in acelasi timp, Chocolate de la Verizon ar putea fi populara chiar si numai prin faptul ca reduce incarcatura.

”Trebuie sa folosim prea multe dispozitive, si daca un fabricant poate face o treaba buna din combinarea multiplelor dispozitive, acesta ar trebui sa fie popular”, a spus Kagan.

LG a lansat telefonul mobil Chocolate in Coreea de Sud in mai si a vandut de atunci 1 milion de unitati in toata lumea. A semnat parteneriatul cu Verizon pentru a intra pe competitiva piata americana.

Cu toate ca Apple detine 70% din piata pentru playere audio cu al sau iPod, clientii au multe optiuni, a spus Tim Bajan, analist principal la Creative Strategies.

In loc sa incerce sa converteasca devotatii iPod, Verizon va concura pentru a castiga clienti concentrandu-se pe oamenii care inca nu au un music player portabil, a spus John Harrobin, vice presedinte la digital media pentru Verizon Wireless, intr-o video-conferinta de presa.

”Radio-ul este programat destul de greu si este destul de comun. Dar aceasta platforma mobila este un dispozitiv excelent pentru descoperirea muzicii”, a spus el. Aceasta reprezinta o combinatie excelenta cu catalogulVerizon V CAST, unde majoritatea vanzarilor o reprezinta cantece simple, nicidecum albume intregi, a mai spus Harrobin.

Verizon va vinde Chocolate la pretul de 150$, cu un abonament de doi ani si o reducere de 50$. Clientii vor dori sa cumpere si un pachet de 99$, alcatuit dintr-un card SD cu capacitatea de 2 GB, cablu PC, software si casti. Telefonul a devenit disponibil luni si va ajunge in magazine pe 7 august.

Melodiile V CAST costa 99 de centi atunci cand sunt download-ate de pe un PC, sau 1.99$ atunci cand este folosita reteaua wireless.

Sursa: http://www.pcworld.com/

Microsoft dezvaluie cincinalul Zune

28 iulie 2006 – Compania Microsoft este pregatita sa dedice cinci ani si milioane de dlari pentru a face un succes din playerul media portabil, a dezvaluit un executiv al companiei.

Robbie Bach, presedinte al grupului de divertisment si dispozitive din cadrul Microsoft, a spus analistilor ca nu se asteapta la amortizare imediata a cheltuielilor din partea dispozivitului ce se anunta initial ca “iPod killer”.

”Este ceva ce va dura in jur de trei, patru, poate chiar si cinci ani, in orizontul nvestitiilor”, a spus Bach in timpul unei intalniri la sediul din Redmond.

Cheia spre succes este, a spus el, felul in care se integreaza cu in strategia digital home a Microsoft, ce mai include Pcuri Media Center, console pentru jocuri Xbox su noi tehnologii de televiziune.

Intr-o referinta subtila la Apple, Bach a insistat ca nu “introducem Zune doar pentru a fi in rand cu lumea”. Acestea fiind spuse, Zune adopta o abordare foarte asemenatoare ce cea a firmei Apple, dar tehnologia nu va fi licentiata si altor fabricanti de hardware.

Sursa: http://www.pcpro.co.uk/

MTV va lansa un site video do-it-yourself

28 iulie 2006 – MTV, canalul TV ce a schimbat generatii si este blamat/adulat pentru popularizarea video-urilor pop va accepta provocare lansata de MySpace si site-urile asemanatoare. Brandul este pe cale sa faca primul pas in fenomenul de “social networking” ce a devenit cel mai arzator subiect de discutie pe internet in ultimul an.

Combinand ceea ce este mai bun pe MTV, YouTube si MySpace, Flux va fi atat un web-site, cat si un canal TV. Cei ce il urmaresc vor putea sa uploadeze propriile clipuri video, sa voteze pe cele pe care vor sa le vada si sa discute cu ceilalti.

Desi este deocamdata doar in varianta beta, website-ul Flux a fost lansat oficial pe 1 august. Canalul TV, fiind dezvoltat in Marea Britanie si in Irlanda, va incepe redarea emisiunilor din 6 septembrie. Atat website-ul, cat si canalele TV vor avea reclame, insa utilizatorii vor putea uploada clipuri gratis.

Realizand ca noua muzica precum Arctic Monkeys si Lily Allen – care momentan sunt ascultati peste tot in UK – a fost lansata prin intermediul website-urilor de genul MySpace, MTV nu vrea sa ramana in urma.

Sursa: http://www.pcpro.co.uk/

IBM va folosi procesoare AMD in noile servere

San Francisco, 1 august 2006 – IBM, cea mai mare companie de servicii de tehnologie din lume a anuntat marti ca va lansa noi servere, dand acces afacerilor la puterea de calcul folosita de obicei pentru universitati si mari corporatii.

Cele cinci sisteme folosesc microprocesoarele Advanced Micro Systems Inc., care incearca sa tina piept rivalului si liderului Intel Corp.

Sisteme promit mai multa putere de calcul dar sunt mai eficiente din punct de vedere al consumul de curent si genereaza mai putina caldura decat cele anterioare. De asemenea, costa mai putin decat sistemele de inalta performanta, au spus cei de la IBM.

Anuntul este un pas inainte pentru AMD, intr-un moment in care compania incearca sa tina piept unui val de noi chip-uri lansate de Intel. Dell Inc., cal mai mare fabricant de computere personale din lume a declarat ca planuieste sa foloseasca procesoare AMD Opteron in serverele computerelor high-end pana la sfarsitul anului, incheind o relatie exlusiva cu Intel ce a durat 22 de ani.

”Opteron ofera o performanta de nivel inalt ce este adaptata din ce in ce mai mult pentru aplicatiile business”, a spus Charles King, analist la Pund-IT Research, in Hayward, California.

Seful executiv al AMD< Hector Ruiz va participa la un briefing in New York, impreuna cu Bill Zeitler, seful grupului de sisteme si tehnologie al IBM.

Compania International Business Machines Corp., din Armonk, New York, are la randul ei, din partea Hewlett-Packard Co., liderul vanzarilor globale de servere. Ambele companii au avut in jur de 28% din vanzarile de servere din intreaga lume, dar cota de piata a IBM a scazut cu 3.6 procente, in vreme ce cota de piata a Hewlett-Packard a ramas aproape neschimbata. Sun Microsystems Inc. a crescut cel mai repede, cu un castig de 5.8% si detinand 10.8% din piata globala de servere.

IBM a inceput sa foloseasca procesoare Opteron incepand din 2003, dar acestea au fost vandute in principal userilor high-performance, cum a fi universitatile si centrele de cercetare, a spus King. Sistemele au fost folosite si de catre companiile de asigurari pentru modelari de risc sofisticate si simulari de pierderi, a adaugat acesta.

IBM se asteapta sa inceapa vanzarea noilor servere incepand cu cel de-al treilea trimestru, atunci cand va anunta si pretul.

Sursa: http://www.pcmag.com

Design by Emark.ro